ویکی‌تجربهجستجو
تهران جنوب
تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵

مصاحبه کارشناس مناقصات

تجربهٔ کاری مصاحبه کارشناس مناقصات در تهران جنوب — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· مصاحبه کارشناس مناقصات

این شرکت پیمانکار گرید ۱ نفت، گاز و پتروشیمی هست، قبلا شنیده بودم که شرکت خوبی هست. من قبلا در شرکت کارفرمای نفت و گاز کار میکردم‌. سرپرست مناقصات باهام مصاحبه کرد و از روند کارشون به طور کامل گفت. از من هم پرسید که چه کارایی تو دفتر کارفرما کردم. حتی دوستانه بهم پیشنهاد داد و اسم دوتا نرم افزار گفت که گفت بهتره یاد بگیری ولی طوری نیست بلد نیستی جو شرکت تو یه ساعتی که من بودم اروم بود و همه طبقات تمیز و مرتب بود. بعد یک هفته تماس گرفتن که در مصاحبه اول قبول شدی و برای مصاحبه دوم بتید بیای با مدیر مالی و منابع انسانی به خاطر یک سری از مسایل خودم قبول نکردم.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

تهران جنوب
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند
۵.۰
کارمند

با سلام وقت بخیر به مدت شش ماه در ماهشهر با شرکت تهران جنوب همکاری داشتم. مجموعه‌ای منظم، قوی و حرفه‌ای بود که در هر زمینه‌ای دقیق و حساب‌ شده عمل می‌کرد و تجربه‌ی کاری ارزشمندی برام داشت. پس از پذیرفته شدن در پتروشیمی کارون در بخش امور حقوقی و قراردادها از این شرکت استعفا دادم. در حال حاضر ساکن کرج هستم...