کارمند
تجربهٔ کاری کارمند در تهران جنوب — امتیاز ۵.۰ از ۵.
با سلام وقت بخیر به مدت شش ماه در ماهشهر با شرکت تهران جنوب همکاری داشتم. مجموعهای منظم، قوی و حرفهای بود که در هر زمینهای دقیق و حساب شده عمل میکرد و تجربهی کاری ارزشمندی برام داشت. پس از پذیرفته شدن در پتروشیمی کارون در بخش امور حقوقی و قراردادها از این شرکت استعفا دادم. در حال حاضر ساکن کرج هستم...
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
این شرکت پیمانکار گرید ۱ نفت، گاز و پتروشیمی هست، قبلا شنیده بودم که شرکت خوبی هست. من قبلا در شرکت کارفرمای نفت و گاز کار میکردم. سرپرست مناقصات باهام مصاحبه کرد و از روند کارشون به طور کامل گفت. از من هم پرسید که چه کارایی تو دفتر کارفرما کردم. حتی دوستانه بهم پیشنهاد داد و اسم دوتا نرم افزار گفت که گفت بهتره یاد بگیری ولی طوری نیست بلد نیستی جو شرکت تو یه ساعتی که من بودم اروم بود و همه طبقات تمیز و مرتب بود. بعد یک هفته تماس گرفتن که در مصاحبه اول قبول شدی و برای مصاحبه دوم بتید بیای با مدیر مالی و منابع انسانی به خاطر یک سری از مسایل خودم قبول نکردم.