برنامه نویس بک اند
تجربهٔ کاری برنامه نویس بک اند در توتان — امتیاز ۱.۰ از ۵ (دی ۱۳۹۸ تا دی ۱۳۹۹).
اگه میخواهید زندگی خودتون رو نابود کنید وارد این شرکت بشید,من به عنوان برنامه نویس بک اند و به صورت دورکار و حداکثر روزی پنج ساعت باهاشون به توافق رسیدم,در همون هفته اول با وعده های پاداش و با بهانه اینکه شرایطمون خیلی فورس هستش از کل تیم تولید به شدت کار کشیدن طوری که تا ساعت سه صبح تیم تولید به صورت آنلاین کار میکرد حتی روزهای تعطیل و بعد یه مدت گفتن بیاید حضوری تا این قسمت تموم بشه. مدیران اصلی شرکت توی ریز ترین مسائل فنی دخالت میکردن و نمیذاشتن خودمون کار کنیم,با اینکه دانش فنی بسیار بسیار پایینی داشتن و اطلاعاتشون بسیار سطحی در حد چند خط ویکی پدیا بود. مدیر پروژه اصلا قدرت حرف زدن نداشت و هرچی مدیران بالاسرش میگفتن فقط میگفت چشم,بدون اینکه از نظر فنی قابلیت پیاده سازی این درخواست هارو بدونه. هر روز درخواست هاشون تغییر میکرد و حرف دیروزشون رو عوض میکردن,طوری که اواخر مجبور شدیم ازشون دست خط و صورت جلسه با امضا بگیریم بعد هر جلسه ولی باز فرداش نظرشون عوض میشد. همیشه تحت فشار کار میکردیم و بعد جدا شدن از شرکت حقوق رو پرداخت نکردن و گفتن داکیومنت باید بدید!!!درحالی که تولید داکیومنت در زمان تولید کد باید باشه نه وقتی یک نفر از شرکت رفته! متاسفم چند ماه از زندگیم رو کنار این افراد گذروندم