ویکی‌تجربهجستجو
توتان
تجربهٔ کاری۲۰ آذر ۱۳۹۹ · دی ۱۳۹۸ تا دی ۱۳۹۹

برنامه نویس بک اند

تجربهٔ کاری برنامه نویس بک اند در توتان — امتیاز ۱.۰ از ۵ (دی ۱۳۹۸ تا دی ۱۳۹۹).

۱.۰· برنامه نویس بک اند

اگه میخواهید زندگی خودتون رو نابود کنید وارد این شرکت بشید,من به عنوان برنامه نویس بک اند و به صورت دورکار و حداکثر روزی پنج ساعت باهاشون به توافق رسیدم,در همون هفته اول با وعده های پاداش و با بهانه اینکه شرایطمون خیلی فورس هستش از کل تیم تولید به شدت کار کشیدن طوری که تا ساعت سه صبح تیم تولید به صورت آنلاین کار میکرد حتی روزهای تعطیل و بعد یه مدت گفتن بیاید حضوری تا این قسمت تموم بشه. مدیران اصلی شرکت توی ریز ترین مسائل فنی دخالت میکردن و نمیذاشتن خودمون کار کنیم,با اینکه دانش فنی بسیار بسیار پایینی داشتن و اطلاعاتشون بسیار سطحی در حد چند خط ویکی پدیا بود. مدیر پروژه اصلا قدرت حرف زدن نداشت و هرچی مدیران بالاسرش میگفتن فقط میگفت چشم,بدون اینکه از نظر فنی قابلیت پیاده سازی این درخواست هارو بدونه. هر روز درخواست هاشون تغییر میکرد و حرف دیروزشون رو عوض میکردن,طوری که اواخر مجبور شدیم ازشون دست خط و صورت جلسه با امضا بگیریم بعد هر جلسه ولی باز فرداش نظرشون عوض میشد. همیشه تحت فشار کار میکردیم و بعد جدا شدن از شرکت حقوق رو پرداخت نکردن و گفتن داکیومنت باید بدید!!!درحالی که تولید داکیومنت در زمان تولید کد باید باشه نه وقتی یک نفر از شرکت رفته! متاسفم چند ماه از زندگیم رو کنار این افراد گذروندم

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰