ویکی‌تجربهجستجو
توسعه ارتباطات الکترونیک تجارت ایرانیان (تاتا)
تجربهٔ کاری۲۴ خرداد ۱۴۰۵

Dev

تجربهٔ کاری Dev در توسعه ارتباطات الکترونیک تجارت ایرانیان (تاتا) — امتیاز ۴.۰ از ۵.

۴.۰· Dev

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since 1966, when designers at Letraset and James Mosley, the librarian at St Bride Printing Library in London, took a 1914 Cicero translation and scrambled it to make dummy text for Letraset's Body Type sheets. It has survived not only many decades, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised thanks to these sheets and more recently with desktop publishing software including versions of Lorem Ipsum.

نقاط قوت

بیمه

نقاط ضعف

بیمه نکردن

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۴.۰
مدیریت
۴.۰
حقوق و مزایا
۴.۰
تعادل کار-زندگی
۴.۰
فرصت رشد
۴.۰
توصیه به دیگران
۴.۰

تجربه‌های مشابه

توسعه ارتباطات الکترونیک تجارت ایرانیان (تاتا)
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·java developer
۵.۰
java developer

سلام من صرفا برای مصاحبه رفتم و فید بکی که گرفتم فکر نکنم تماس بگیرن برای همکاری ولی خیلی خوب بود مصاحبه نکات قوت : سوال های چرت پرت از جمله چرا ازجای قبلی می خوای بیای بیرون و پنج سال آینده . . . نپرسیدن مصاحبه شبیه گپ فنی بود چیزهایی که نمی دونستم رو بعضی هاشون رو خیلی کلی می گفت چیه دو نفر بودن مدیر توسعه و برنامه نویس ارشد، کلا ادم استرسی نیستم ولی اصلا حس اضطراب و اصلا نداشتم چون جو و دوستانه نشان دادن ۱۳ دقیقه تاخیر داشتم ولی خیلی سریع نگهبانی تماس گرفت و سریع شروع کردن بعضی شرکت ها می ری ۴۵ دقیقه الاف می شی که طرف بیاد مصاحبه بکنه برنامه ارشد که برای مصاحبه اومده بود تا پای آسانسور اومد و بدرقه کرد اصلا شرمنده ام کرد رنگ بندی شرکت هم روشن بود که اینو دوست دارم پوشش اجباری هم وجود نداشت تکنولوژی هم که گفتن کلا به روز بودن اون تیمی که من رفتم احتمالا بقیه تیم ها متفاوت باشن شاید نکته مثبت دیگه هم باشه که الان تو ذهنم نیست

توسعه ارتباطات الکترونیک تجارت ایرانیان (تاتا)
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پشتیبانی فنی نرم افزار
۱.۰
پشتیبانی فنی نرم افزار

من برای پشتیبانی نرم افزار برای این شرکت رزومه ارسال کردم و سعی میکنم تجربیات خودم رو بگم مصاحبه اولی که رفتم که آقای نسبتا میانسال باهام مصاحبه کرد و شرح موقعیت شغلی و کارایی که باید انجام بدم رو برام توضیح داد، یکی دو تا سوال فنی در شبکه و اسکیوال ازم پرسید که جواب دادم. در کل نحوه مصاحبه ای که انجام داد طوری بود که انگار زوری اورده بودنش تو جلسه و زیاد میلی به صحبت کردن نداشت مصاحبه دومی که انجام دادم با مدیر منابع انسانی بود، یه ادم بی ادب و بی نزاکت که با نگاه از بالا به پایین طوری مغزتون رو بهم میریزه که اصلا دوست ندارید باهاش صحبت کنید. یه خنده های تحقیر امیز و مسخره هم انجام میداد که ادم به شعور این فرد شک میکرد. حتی وقتی ازش سوالی میپرسیدم طوری رفتار میکرد که سوالم مسخره به نظر برسه و خودش رو بالاتر میکشوند همین یه ادم مزخرف واسه چرت و بیهوده بودن این سازمان کافیه بعد از تایید شدن تو مصاحبه منابع انسانی بازم یه مصاحبه دیگه رفتم که 3 نفر تو اون جلسه بودن و تقریبا همه اون سوالات و حرفایی که تو 2 تا جلسه قبلی بود بازم تکرار شد بعلاوه اینکه در رابطه با حقوق و مزایا خالص و ناخالص سالیانه و ماهیانه ازم سوال پرسیدن. تو این جلسه هم باز همون مدیر منابع انسانی بود که باز تو جلسه با خنده های بی ادبانه و تحقیر امیزش سعی داشت که تمرکزم رو بهم بزنه و مدام باهام چشم تو چشم میشد.... نمیدونم واقعا چرا تو هر دو تا جلسه ای که باهاش داشتم همش قصد تخریب و بی ادبی داشت. بعد از اینکه این جلسه هم تموم شد باهام تمام گرفتن و در رابطه با حقوق حرف زدیم که متاسفانه پایه حقوق اینجا با حقوق وزارت کار هیچ فرقی نمیکنه و حتی از میانگین شرکت هایی که تو حوزه بانکی کار میکنن خیلی خیلی کمتره روی اون حقوق پایه حق مسکن و ایاب ذهاب و نهار و اینجور چیزا میاد که باز ازش مالیات و بیمه هم کم میشه و در نتیجه عملا میشه کار کردن خر و خوردن یابووووو یه کارانه هم گفتن که هر سه ما یکبار معادل حقوق پایه پرداخت میشه که اونم اگه تقسیم بر 3 کنیم و بیاریمش رو حقوق ماهیانه بازم هیچ ارزشی توش نیست یه تعهد 2 ساله هم ازتون میگیرن که از شرکت جدا نشید و همون جا کار کنید خلاصه این تجربه من بعد از گذشت حدود یک ماه و انجام 3 تا مصاحبه بودش. و ذر نهایت بخاطر حقوق خیلی پایین بیخیال رفتن به اینجا شدم. پیشنهاد شخصی: اگه واسه خودتون و شخصیتتون احترام قایل هستید بی خیال اینجا شید

توسعه ارتباطات الکترونیک تجارت ایرانیان (تاتا)
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس #c
۳.۰
برنامه نویس #c

من پارسال برای مصاحبه بک اند net. رفتم مصاحبه در طبقه سوم بود اول یک سری سوالات برنامه نویسی4 گزینه ای داده شد به نظرم این روش صحیح نیست چون ما واقعا کامپایلر نیستیم که دقیقا بدونیم کدوم از این جواب های نزدیک به هم نتیجه این کد هست مگر اینکه روز قبلش یه نگاهی به این تیپ سوالا بیاندازیم که واقعا سطح کار رو مشخص نمی کنه. خود ما هم روی کامپیوتر وقتی کد میزنیم ممکنه دفعه اول جواب مورد نظرمون رو نگیریم چند بارعوض کنیم کامپایل کنیم تا به نتیجه مورد نظرمون برسیم. در هر صورت قبل از رفتن یک نگاهی به این سوالات چهارگزینه ای آزمون های ماکروسافت بیاندازید. بعد یک خانم ویک آقا اومدن برای مصاحبه که خانم خوشروتر بودن ویک سری سوالات درباره طراحی پرسیدن ولی آقای مصاحبه کننده از اول با اخم سوال می پرسید سوالات ساده و پایه شی گرایی بود من چون سابقه کارم بالاست ویه مدت خودم این سوالات رو در مصاحبه ها می پرسیدم کاملا مسلط بودم بهشون و هر جوابی که می دادی یه جوری می پیچوند که بگه اشتباه داری می گی.

توسعه ارتباطات الکترونیک تجارت ایرانیان (تاتا)
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·back-end developer
۴.۰
back-end developer

من سال 1401 وارد این شرکت شدم به جرات میتونم بگم یکی از بهترین شرکت هایی بود که کار کردم مصاحبه کننده خیلی خوش برخورد بود و سوال ها کاملا مرتبط. سوالای بیخود و تعریفی پرسیده نمیشد و اگه جواب سوالی رو نمیدونستم اصلا از سمت مصاحبه کننده رفتاری که باعث بشه احساس بدی داشته باشم ندیدم از لحاظ فنی و تکنولوژی آپدیت هستن + هم تیمی ها خیلی خوب + محیط کاری صمیمی به نسبت خیلی از شرکت ها حقوق خوبی هم داره مدیریت قوی برخلاف خیلی از شرکت ها با اینکه دوربین داره حس نمیکنی یکی بالای سرته و مرتب کنترل ت میکنه

توسعه ارتباطات الکترونیک تجارت ایرانیان (تاتا)
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند
۵.۰
برنامه نویس بک اند

من از سال 91 که کار برنامه نویسی رو شروع کردم، بارها کارم رو عوض کردم. هر شرکتی که رفتم بعد از 3 الی 5 ماه تصمیم گرفتم خارج بشم. دفعات اول به خاطر نپرداختن حقوق بود اما به تدریج با شرکت های استثمارگر، محیط های مرده که هیچ پیشرفتی نمیکردی، جاهایی که حقوق مناسب نمیدادند.. آشنا شدم. با این شرکت از یکی دو سال پیش از طریق یکی از دوستانم آشنا شدم. بهار 99 برای مصاحبه آمدم. هم روند مصاحبه عالی بود و هم کار در شرکت. روند مصاحبه ازین جهت خوب بود که از اینترنت سوال در نمیاوردند و چیزی که اصلا خودشون کار نمیکردند نمیپرسیدند. چیزهایی رو پرسیدند که فقط آشنایی داشتم و توی کار آنها هم کاربرد داشت اما به خاطر کار نکردن با این موارد منو رد نکردند. همکاران فعلی من در شرکت، من رو به خاطر روحیه و تلاشم انتخاب کردند با این که سنم بالای 40 ساله و به این فکر نکردند که من الان باید در چه جابگاهی باشم که نیستم پس به درد نمیخورم. روند مصاحبه حدود یک ماه و نیم طول کشید که شاید در شرکتهای بانکداری الکترونیکی عادی باشه. در مصاحبه از من راضی بودند و همکاری با تیمی که درش هستم یکی از بهترین تجربیات زندگیم هست. دوستانی شاد و فعال و خودمانی و سرپرستی بسیار عالی که گاهی خودش میاد و یک ساعت برامون از خاطرات جالبش یا فیلم هایی که دیده تعریف میکنه. در این شش ماه بسیار بسیار یاد گرفته ام. اعتمادی که به من شده واقعا برام ارزشمنده و گاهی خودم میترسم که ممکنه کاری که تا این حد به من واگزار شده خراب بشه. از روز اول به من گفتند تا زمانی که خودت نخواهی از شرکت بری، اینجا میمونی و تا بازنشستگی اینجا هستی مگر این که خودت استعفا بدی. کارانه هر سه ماه یک بار، پارکینگ طبقاتی رایگان در نزدیکی شرکت، پرداخت نیمی از بیمه تکمیلی، ساعت کار تا 3 بعد از ظهر از ابتدای کرونا تا امروز، دورکاری 50 درصد، عدم فشار به کارکنان برای ثبت لاگ های کاری و .. از مزایای شرکت هست که ازشون راضی هستم و تصمیم ندارم شرکتم رو عوض کنم