ویکی‌تجربهجستجو
توسعه سیستم سانای
تجربهٔ کاری۱۲ آذر ۱۳۹۹ · دی ۱۳۹۸ تا دی ۱۳۹۹

برنامه نویس بک اند

تجربهٔ کاری برنامه نویس بک اند در توسعه سیستم سانای — امتیاز ۲.۰ از ۵ (دی ۱۳۹۸ تا دی ۱۳۹۹).

۲.۰· برنامه نویس بک اند

سلام. من به همراه چند نفر از دوستانم، سال 96 فکر کنم، وارد این شرکت شدیم. به مدت یه سال، هم پاره وقت و هم تمام وقت کار کردم. البته تاریخ دقیقش یادم نیس. مورد اول (-): فرآیند بررسی رزومه‌ها، حداقل برای من خیلی طولانی شد. مورد دوم (-): اخلاق بعضی از نیروهای شرکت، با توهین و تمسخر همراه بود البته، من اونجا افراد هرچند کم، ولی خوش‌برخوردی هم پیدا کردم که خیلی رفتار خوبی داشتن ولی جو کلی شرکت اصلا خوب نبود. مورد سوم (+): فرایند پرداخت حقوق به موقع صورت میگیره و تو روزای خاص، عیدی و این چیزا میدن که خوب بود واقعا. مورد چهارم (-): فرقی نمیکنه که تو یه بحثی، حق با شما هست یا نه. اونی که تجربه کمتری داره و تازه وارده، همیشه محکوم میشه. حداقل من اینطوری شدم. مورد پنجم(-): اون موقع که من اونجا بودم، اصلا ظریفیت معنی نداشت و فقط نفرات بود که همینطوری پر میشدن و گاها خییییلی شلوغ میشد. مورد ششم(+): اون موقع که به کاراموز‌ها ناهار رایگان داده میشد و صبحانه هم رایگان بود و برای نیروها، نصف هزینه ناهار با شرکت بود

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۲.۰
مدیریت
۲.۰
حقوق و مزایا
۲.۰
تعادل کار-زندگی
۲.۰
فرصت رشد
۲.۰
توصیه به دیگران
۲.۰

تجربه‌های مشابه

توسعه سیستم سانای
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب
۲.۰
برنامه نویس وب

توی اوج کرونا که ادارات دولتی زنجان رو بستن بهمون گفتن بریم شرکت در حالی ک توی هال یه ساختمون 100 متری که حدودن 40 مترم هم نمیشه نزدیک 12 تا 14 نفر داریم کار میکنیم آیا این درسته؟ همین یه مورد فکر کنم برای یه شرکت کافی باشه همین که برای جون کارمندهاش ارزش نمیذاره