ویکی‌تجربهجستجو
جاباما
تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵

مصاحبه کارآموز مدیریت محصول

تجربهٔ کاری مصاحبه کارآموز مدیریت محصول در جاباما — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· مصاحبه کارآموز مدیریت محصول

مصاحبه با تیم پروداکت بود که حداقل برای من خیلی عالی و آموزنده بود ولی مصاحبه با ۴ نفر یکم سخته:) سوال ها در مورد تسکی بود که فرستاده بودن و انجام داده بودم هنوز برام جای سواله که توی شرح جایگاه شغلی در سایت علی بابا چرا هیچ نیازمندی مرتبط با این جایگاه نوشته نشده و توضیح کافی برای شرایط این جایگاه هم گفته نشده.(توضیح خاصی نیست که متوجه بشیم به دنبال چه شخصی هستند)

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

جاباما
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۳.۰

کار توی جاباما یک تجربه ی شغلی تماما باخته چون فکر و اعصابت رو بهم مدیر منابع انسانی هیچیییی بلد نیست مدیر عامل که اصلا حواسش به نیروی انسانیش نیست و کلن قدر شناسی هیچ معنایی نداره توی جاباماو تو میمونی و تیمی که هستی که اگر شانس باهات یار باشه میتوونی شرایط برده داری که تحمیل میکنن رو تحمل کنی مثلا اونجا تایم کاری معنا نداره و یک عالمه تسک های بی پایانی داری که تو باید انجام بدی و شاید در روز بیش غز ۱۲/۱۳ ساعت سر کاری و لی دریغ از یک روز مرخصی و چون تایم کاری تعریف نکردند تو حتی مرخصی قانونی هم نداری بنظرم اگر کسی میخواهد اعصاب و روانش رو به چالش بکشه بره جاباما

جاباما
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·سرپرست دیجیتال مارکتینگ
۱.۰
سرپرست دیجیتال مارکتینگ

از طریق لینکداین با من ارتباط برقرار کردند و دو جلسه تلفنی و آنلاین و یک جلسه حضوری برگزار کردیم. به دلیل عجله‌ای که جاباما داشت پروسه خیلی سریع طی شد. بعد از جلسه آخر هیچ اطلاعی ندادن و بدون ایمیل یا پیامی تو لینکداین که شروع‌کننده هم بودن پروسه به اتمام رسید. چک کردم بعدا هم تا چند ماه جذبی تو اون پوزیشن نداشتن.