ویکی‌تجربهجستجو
جی ادز
تجربهٔ کاری۱۹ فروردین ۱۳۹۸ · اردیبهشت ۱۳۹۷ تا اردیبهشت ۱۳۹۸

کارشناس تبلیغات

تجربهٔ کاری کارشناس تبلیغات در جی ادز — امتیاز ۵.۰ از ۵ (اردیبهشت ۱۳۹۷ تا اردیبهشت ۱۳۹۸).

۵.۰· کارشناس تبلیغات

به نظرم توی هر مجموعه ای همه مثل مدیر یا مدیران اون مجموعه می‌شن! اگه توی مجموعه ای مدیر خوب باشه و به تیمش انگیزه بده، اون مجموعه مسیر پیشرفت رو طی می‌کنه. آقای سالاررضایی بهترین مدیری بودن که افتخار همکاری باهاشون رو داشتم.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۵.۰
مدیریت
۵.۰
حقوق و مزایا
۵.۰
تعادل کار-زندگی
۵.۰
فرصت رشد
۵.۰
توصیه به دیگران
۵.۰

تجربه‌های مشابه

جی ادز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۲.۰

به عنوان کارشناس گوگل ادز کار میکردم زیر دست مدیر کوتوله ای که از مدیریت هیچی نمیدونست و به دلیل عقده هایی که از زمان کودکی با خودش حمل می کرد انواع مختلف آزار و اذیت ها رو روی ما پیاده می کرد. پروموشن اکانت ها رو میدزدید و جدا میفروخت و بیشتر درامد از همین راه بود. شرکت منابع انسانی نداره و چند نفر دور هم جمع شدن کار رو جلو میبرن. تنها مزیتی که داره اینه که پرداخت حقوق به موقع است وگرنه هیچ بویی از شرکت های حرفه ای نبردن.