تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵
مصاحبه مدیر برند
تجربهٔ کاری مصاحبه مدیر برند در جی تی آی — امتیاز ۱.۰ از ۵.
مصاحبه کلن به زبان انگلیسی برگزار شد. مصاحبه فنی و خوبی بود. اول خودم رو معرفی و پیشینه ی خودم رو گفتم. بعد نوبت به تجربه های مرتبط با برندینگ و حوزه ی FMCG و البته همکاران و شرکت های مشابه شد. بعد یه سری سوال چالشی از مشکلاتی که ممکنه توی کار بوجود بیاد پرسیده شد و باید با پاسخ بله و خیر پاسخ داده میشد. مصاحبه با مدیر منابع انسانی خانم یاریاری و مدیر برندینگ بود و حس خوبی از مصاحبه داشتم. بناشد بهم خبر بدن و هنوز خبری نشده.
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰
تجربههای مشابه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مهندس برق
مصاحبه مهندس برقبیشتر سطح زبان انگلیسی مطرح بود. من اتوماسیون هستم و تقریبا از نظر تجربی مشکلی نداشتم ، یه برنامه ساده ازم خواستن که پروگرم کنم و چنتا سوال از شبکه پرسیدن. در کنارش میزان آشنایی با آفیس رو خواستند . فک کنم در کل مصاحبه قابل قبولی بود.