ویکی‌تجربهجستجو
جی تی آی
تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵

مصاحبه مدیر برند

تجربهٔ کاری مصاحبه مدیر برند در جی تی آی — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· مصاحبه مدیر برند

مصاحبه کلن به زبان انگلیسی برگزار شد. مصاحبه فنی و خوبی بود. اول خودم رو معرفی و پیشینه ی خودم رو گفتم. بعد نوبت به تجربه های مرتبط با برندینگ و حوزه ی FMCG و البته همکاران و شرکت های مشابه شد. بعد یه سری سوال چالشی از مشکلاتی که ممکنه توی کار بوجود بیاد پرسیده شد و باید با پاسخ بله و خیر پاسخ داده میشد. مصاحبه با مدیر منابع انسانی خانم یاریاری و مدیر برندینگ بود و حس خوبی از مصاحبه داشتم. بناشد بهم خبر بدن و هنوز خبری نشده.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

جی تی آی
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مهندس برق
۱.۰
مصاحبه مهندس برق

بیشتر سطح زبان انگلیسی مطرح بود. من اتوماسیون هستم و تقریبا از نظر تجربی مشکلی نداشتم ، یه برنامه ساده ازم خواستن که پروگرم کنم و چنتا سوال از شبکه پرسیدن. در کنارش میزان آشنایی با آفیس رو خواستند . فک کنم در کل مصاحبه قابل قبولی بود‌.