تجربهٔ کاری
بازاریاب
تجربهٔ کاری بازاریاب در خانه معماران كاكتوس — امتیاز ۳.۰ از ۵.
یدترین مدیریت ممکن پر از چالش بدون اینده عیدی پرداخت نمیشود ، بیمه یعد از سه ماه رد میشود ، همیشه مساله ای یرای تحقیر هست و اینکه حقوق میدهد پایه وزارت کار اما پورسانت کمترین حد ممکن ، استثمار مدرن
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۳.۰
مدیریت
۳.۰
حقوق و مزایا
۳.۰
تعادل کار-زندگی
۳.۰
فرصت رشد
۳.۰
توصیه به دیگران
۳.۰
تجربههای مشابه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیرپروژه
مدیرپروژهسیستم مدیریت همراه با پرسنل. آموزش کامل و با حوصله به تمامی پرسنل. معمولا پرداختی ها بیشتر از توافق های صورت گرفته واریز میشد. مهم ترین چیز برای من پرداخت حقوق اول برج بود. عیدی هم اول اسفند با حقوق بهمن پرداخت میشد. دعای خیر پرسنل همیشه همراهشون باشه.
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·بازاریاب
بازاریابنگاهی از بالا به پایین با پرداخت حداقلی و در نهایت خوردن حق پرسنل و پرداخت نکردن عیدی و سنوات رد نکردن سه ماه حق بیمه و جدال برای هر چیز کوچکی