تجربهٔ کاری۲۱ مرداد ۱۳۹۹ · شهریور ۱۳۹۸ تا شهریور ۱۳۹۹
بازاریاب
تجربهٔ کاری بازاریاب در خانه معماران كاكتوس — امتیاز ۲.۰ از ۵ (شهریور ۱۳۹۸ تا شهریور ۱۳۹۹).
نگاهی از بالا به پایین با پرداخت حداقلی و در نهایت خوردن حق پرسنل و پرداخت نکردن عیدی و سنوات رد نکردن سه ماه حق بیمه و جدال برای هر چیز کوچکی
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۲.۰
مدیریت
۲.۰
حقوق و مزایا
۲.۰
تعادل کار-زندگی
۲.۰
فرصت رشد
۲.۰
توصیه به دیگران
۲.۰
تجربههای مشابه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·بازاریاب
بازاریابیدترین مدیریت ممکن پر از چالش بدون اینده عیدی پرداخت نمیشود ، بیمه یعد از سه ماه رد میشود ، همیشه مساله ای یرای تحقیر هست و اینکه حقوق میدهد پایه وزارت کار اما پورسانت کمترین حد ممکن ، استثمار مدرن
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیرپروژه
مدیرپروژهسیستم مدیریت همراه با پرسنل. آموزش کامل و با حوصله به تمامی پرسنل. معمولا پرداختی ها بیشتر از توافق های صورت گرفته واریز میشد. مهم ترین چیز برای من پرداخت حقوق اول برج بود. عیدی هم اول اسفند با حقوق بهمن پرداخت میشد. دعای خیر پرسنل همیشه همراهشون باشه.