ویکی‌تجربهجستجو
داده پردازان پرسیس پویا
تجربهٔ کاری۲۵ آذر ۱۳۹۹ · دی ۱۳۹۸ تا دی ۱۳۹۹

برنامه نویس

تجربهٔ کاری برنامه نویس در داده پردازان پرسیس پویا — امتیاز ۴.۰ از ۵ (دی ۱۳۹۸ تا دی ۱۳۹۹).

۴.۰· برنامه نویس

شرکت طی سال های ابتدایی خود چالش های زیادی داشت مثل پرداخت نامنظم حقوق و عدم ثبات مدیریتی و.. اما در دو سال گذشته تقریبا تمامی مشکلات این چنینی برطرف شده و کارکنان دغدغه مسائل مالی را ندارند.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۴.۰
مدیریت
۴.۰
حقوق و مزایا
۴.۰
تعادل کار-زندگی
۴.۰
فرصت رشد
۴.۰
توصیه به دیگران
۴.۰

تجربه‌های مشابه

داده پردازان پرسیس پویا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۵.۰
برنامه نویس

میخواستم تجربه ام رو از دوران جنگ بگم که واقعا همراهی شرکت دلگرم کننده بود برامون اول اینکه حقوق رو یک هفته جلوتر برامون پرداخت کردن و اینکه چند روز از روز های عدم حضور رو خود شرکت به عهده گرفت و چند روز رو برامون مرخصی زد تا بچه ها استرس بی پولی یا مرخصی رو نداشته باشن

داده پردازان پرسیس پویا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس دات نت
۱.۰
برنامه نویس دات نت

این شرکت کوچک در واقع یک کسب و کار خانوادگی هست که متاسفانه طبق روابط فامیلی حقوق تعیین میشه. از نظر یادگیری و کسب تجربه هم برای خود من طی حدود یک سال همکاری کوچکترین پیشرفتی حاصل نشد. نه که رفتار بدی داشته باشن اما اصلا توقع رفتار حرفه ای نداشته باشید. اگر میخواید سرتون گرم بشه برای آشنایی خیلی پایه با دنیای برنامه نویسی بد نیست ولی در نظر داشته باشید که خودشون سر پروژه زیاد جدی نیستن و کار به معنای واقعی انجام نمیشه.

داده پردازان پرسیس پویا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۲.۰
برنامه نویس

فضای نامناسب برای کار رفتار های غیرحرفه ای تجهیزات غیراستاندارد دریافتی بسیار پایین میگن امکان پیشرفت و یادگیری وجود داره اما اگرهم چیزی یاد بگیرید چیزی نیست که جاهای دیگه پوینت خیلی مثبتی براتون حساب بشه.

داده پردازان پرسیس پویا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب
۴.۰
برنامه نویس وب

من یک سال در این شرکت مشغول بودم و اولین تجربه حرفه ای برنامه نویسی رو از این شرکت شروع کردم. اگر در خصوص قولهایی که روز اول بهم دادن مشکلاتی پیش نمیومد قطعا همکاری طولانی مدتی میتونستم داشته باشم و در مجموع با توجه به کوچیک و زیر مجموعه بودن یک شرکت پخش بودن و تاثیراتی که این دو مورد میتونه داشته باشه باز هم به نظر من یکی از شرکت های خوب برای برنامه نویس ها هست.