ویکی‌تجربهجستجو
دانرو
تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵

مصاحبه متخصص تست

تجربهٔ کاری مصاحبه متخصص تست در دانرو — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· مصاحبه متخصص تست

اتاق مصاحبه پر بود و ما به اتاق گیم رفتیم که مصاحبه رو اونجا انجام بدیم. اتاق گیمشون خیلی جالب بود ولی کمی خفه بود. اول تیم پروداکت از من سوال پرسیدن درباره روند کارهای قبلی و نوشتن سناریو تست و باگ ریپورت و بقیه موارد مربوط به تست. سی تی او درباره روند تست اوتومات پرسید و زبانهای برنامه نویسی که کار کردم. برخوردشون خوب بود و تیم پروداکت سعی می کرد با لحن دوستانه فضا رو از حالت خیلی جدی دربیاره. فضا چون بسته و خفه بود استرس بیشتر می‌شه و برای من یه نوشیدنی هم نیاوردن. برای جواب تا جواب نهایی رو بگن خیلی دیر جواب نهاییشونو دادن. ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: ارتباط با بقیه افراد تیم براشون مهم بود و اینکه چه تفریحاتی دارم سوالی بود که اچ ار پرسید و دربارش خیلی حرف زدیم.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

دانرو
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند
۳.۰
برنامه نویس بک اند

رفتم مصاحبه، رزومه داده بودم که لینکدین و گیت‌هابم توش بود، منو از یه شهر دیگه کشیدن تا تهران، یک ساعتی قبل مصاحبه منتظرشون موندم تا یه دفتر خالی پیدا کنند، بعد مدیرشون یکبارم رزومه منو نخونده بود، تازه شروع کرد به خوندن، قبل هرچیزی گفت ببین خیلی تکنولوژی‌های مختلفی کار کردی، تو دریایی به عمق یک انگشت :))) احتمالا اینو تو توییتر خونده بود یادش رفته بود اول سوال بپرسه. خلاصه شروع کرد سوال درمورد فرق abstract و interface و منم چون میخواستم زودتر و محترمانه برم گفتم نمیدونم ولی ادامه داد، درمورد jwt پرسیدن درصورتی که تو وبلاگم کامل شرحش دادم و آخرین مطلبم بود، حتی به خودشون زحمت نداده بودن کلیک کنه ببینه داره کی رو استخدام میکنه، سوالات بعدیش درمورد نمونه‌هایی بود که رو گیت دارم. خلاصه بعد یک ساعت مصاحبه یه حقوق زیاد بهم پیشنهاد داد و گفت بعدا بیشتر هم میشه با اینکه من جواب سوالات رو نداده بودم، همونجا فهمیدم اینا مدت زیادی دوام نمیارن و خیلی بی‌خودی خرج میکنند، که چندماه بعدش سرمایه گذارشون بهشون پول نداد و...