ویکی‌تجربهجستجو
دبیرستان علامه
تجربهٔ کاری۲۷ مهر ۱۳۹۹ · آبان ۱۳۹۸ تا آبان ۱۳۹۹

معلم رباتیک

تجربهٔ کاری معلم رباتیک در دبیرستان علامه — امتیاز ۲.۰ از ۵ (آبان ۱۳۹۸ تا آبان ۱۳۹۹).

۲.۰· معلم رباتیک

من توی واحد پژوهش برای دانش آموزان دوره دوم بصورت پاره وقت تدریس میکردم، متاسفانه علیرغم علاقه بسیار زیادم به تدریس و کار با بچه ها، مجبور شدم بخاطر مشغله های کاری و سوتفاهم های زیاد معاونت پژوهشی، همکاریم رو با این مجموعه قطع کنم. تخصص من در اموزش الکترونیک با اینترنت اشیا شاید از معدود منابعی بود که بچه ها میتونستن دست پیدا کنن. ولی سیستمی بشدت سنتی و outdated داشتن. شما نمیتونید هیچ نوآوری برای تدریس داشته باشید! صرفا جوایز بین المللی برای مدرسه مهمه! علاقه بچه ها اهمیتی داده نمیشه! فقط باید طرح جذاب باشه از اولیا چند ده میلیون دریافت کنن برای مسابقات باید آماده بشن. مهم نیست که چقدر بچه ها کار هیجان انگیز انجام بدن و شاد باشن از یادگیری. چون یکسری ملاک های کلاسیک اونجا استعداد هارو میخشکونه. که اینو به چشم دیدم. معاونین رفتار های دور از شان و لغات ناشایست برای بچه ها بکار میبرن. که این موارد در جایگاه مناسب برای رشد بچه های با استعداد این مدرسه نیست.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۲.۰
مدیریت
۲.۰
حقوق و مزایا
۲.۰
تعادل کار-زندگی
۲.۰
فرصت رشد
۲.۰
توصیه به دیگران
۲.۰