تست نرم افزار
تجربهٔ کاری تست نرم افزار در دکتر ساینا — امتیاز ۱.۰ از ۵ (بهمن ۱۴۰۰ تا بهمن ۱۴۰۱).
خودشون توی پی وی بهم پیام دادن از طریق گروه نیازمندی شغلی،که نیرو میخوان و اول اصرار داشتن که یه مدت تو پی وی گپ بزنیم که من قبول نکردم و مصاحبه که صورت گرفت رفتار های عجیبو غریبی و لاس زدن های آزار دهنده ای که اصن شبیه مصاحبه نبود صورت گرفت که حس نا امنی ایجاد میکرد.اسم کوچیک صدا میزدن و مدام لاس میزدن و بعد معذرت خواهی میکردن که معذب نشو! و با سوال هایی مثل خودت زندگی میکنی یا با خانواده، چقدر پول برات مهمه، باید تا ۹ شب وایسی کار یاد بگیری،چرا استرس داری،از صحبت باهات خیلی لذت بردم بهم بازم پیام بده توی تلگرام ببینم برات چیکار میکنم مصاحبه رو تموم کردن…در کل حفظ احترام و رفتار حرفه ای از مدیر تست شون ندیدم و بلافاصله که از شرکت اومدم بیرون بلاکشون کردم!خانم ها مراقب باشید!!!! نشونه هاشون کچل و چشم روشن بودن!
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
در این شرکت زمانی که به نفعشون باشه استارتاپ هستن و زمانی که نباشه شرکت بزرگ هستن. خیلی سعی دارن شبیه استارتاپهای خارجی باشن اما با این کار فقط انرژی شما رو میگیرن. یک سری فرهنگهایی دارن در تیم فنی که مدیرفنی بعضا تحمیل میکنه برای صمیمانه شدن اما بیشتر بابت اینه که ببینن شما چه جور آدمی هستید تا بهتر کنترلتون کنن. اعضای تیم سعی دارن زیرآب همو بزنن و امنیت شغلی ندارید. خیلی تاکید دارن که ما استارتاپ هستیم و flat هستم و همه در یک حدن اما خودتون میفهمید که نظر شما هیچ اهمیتی نداره و خودشون به وضوح میگن که ما مثلا یه گروه داریم که توش راجع به مدیریت اوضاع صحبت میکنیم. در کل محیط امنی نیست و اگر عادت به زیرآب زنی ندارید به شدت اذیت میشید اونجا. حقوق هم معمولا به موقع میدن اما عیدی رو میذارن ۲۹ اسفند.
محیط سالم و شاد ، رفتار دوستانه و محترمانه مدیر و همکاران ، اهمیت دادن به رشد افراد مدیر بخش فنی (CTO) یکی از بهترین ، دقیق ترین و محترم ترین مدیرهایی هست که تو تمام مدت سابقه کاریم باهاشون کار کردم .
به شدت آدم های تازه به دوران رسیده هستند که فکر می کنن همین که همدیگر رو با اسم کوچیک صدا کنن و صمیمیت بینشون ایجاد بشه کارها پیش می ره فقط پاهاشون رو روی سر افراد می زارن تا خودشون پیشرفت کنن.
مصاحبه اولیه خوبی داشتن و مثل یه سری شرکت ها، سوالاتشون به قصد تخریب نبود. حتی وقتی سوال رو متوجه نمیشدی. سوال رو یه جور دیگه میپرسید یا یه نکته ای میگفتن که راحت تر بتونین جواب بدی
شاید جملات نا مفهوم باشد ولی این هارو تو ذهنتون شناور کنید به خوبی قابل درک میشود. با وجود این که بیشتر از 14 سال کار میکنم میتونم بگم این روراست ترین و محترم ترین تیمی هست که تا حال باهاشون کار کردم. دکترساینا به واسطه همین فرهنگ ارتباطی باعث رشد خودش و مردم میشود. خوب میدونیم که برای انجام کارهای بزرگ به چنین تیمی نیاز داریم. صدا قهقههای، گاه و بیگاه شنیده میشود که مطعلق به مدیر عالم آن است. یه مدیر فنی بسیار حرفهای صمیمی داره که ببینیدش یاد ایموجی بوس و قلب می افتید. و اما نکته منفی این هست که طراحی نشده و بیشتر سرهم بندی شده و تازه داره تلاش میکنه هزینه های پرداخت نکرده رو پرداخت کنه تا آمادگی اسکیل آپ رو به دست بیاره. خب این موقعیت برای هر کسی جذاب نیست.
یکی از علاقه مندی هام تو دکتر ساینا اینه که به پیشرفت فنی آدم ها اهمییت میده، و میتونم خوب رشد کنم. و محیط کاملا محترمانه و در بستر احترام متقابل هست. مثبت اندیشی یکی از چیزهایی هست رواج داره. خب یه سری معایب ممکنه داشته باشه، و هر شرکتی ممکنه داشته باشه ولی موارد بالا به حدی خوب انجام شدن که باعث شده من اینجا بمونم کار کنم