کارشناس برنامه نویس
تجربهٔ کاری کارشناس برنامه نویس در دیناوین — امتیاز ۲.۰ از ۵.
برای مصاحبه رفته بودم و متاسفانه فقط وقتم رو تلف کردم. مدیر فنی شون بسیار خوش برخورد و خوب بودن ولی متاسفانه مدیریت شون که توسط یک زن و شوهر اداره میشه بسیار برخورد بدی دارن . جو خوبی هم توی شرکتشون نبود اصلا . حقوق پیشنهادیشون هم نسبت به بازار کمتر هستش
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
تجربه کار در این شرکت برای من فوقالعاده بوده است. فضای کاری دوستانه و حمایتهای بیوقفه از جانب مدیریت و همکاران، باعث شده است که هر روز با انگیزه و انرژی بیشتر به سرکار بیایم. این شرکت نه تنها به توسعه مهارتهای حرفهای من اهمیت میدهد، بلکه به بهبود کیفیت زندگی کاری نیز توجه ویژهای دارد. از امکانات رفاهی گرفته تا فرصتهای آموزشی، همه چیز به گونهای طراحی شده که کارکنان بتوانند بهترین نسخه از خود را در محیط کار نشان دهند. احساس میکنم در اینجا به عنوان یک عضو ارزشمند دیده میشوم و این موجب افزایش اعتماد به نفس و انگیزه من شده است.