ویکی‌تجربهجستجو
دی رایانه نوین
تجربهٔ کاری

کارشناس فروش

تجربهٔ کاری کارشناس فروش در دی رایانه نوین — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· کارشناس فروش

من بیشتر از یکسال نرم افزار هوشمند نوین یا دی رایانه نوین و یا تایگر کار کردم به دلایل مختلف از حقوقت کم میکنن حتی اگر سرکار یه کم بخندی سریع میان بالا سرت تذکر میدن و فقط کافیه از شرایط خسته شده باشی یا به هر دلیلی بخوای استعفا بدی و بیای بیرون ،اون وقت ازت شکایت میکنن که خسارت بگیرن

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

دی رایانه نوین
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

این شرکت همان شرکت تایگر هست که به خاطر نظرات منفی زیاد اسمشونو تغییر دادند و تمام تجربه های منفی راجب شرکت تایگر درست هست و اصلا با این شرکت قرارداد نبندید که هر روز کارکردن اونجا از جهنم بدتره . ولی تنها راه تغییر اون شرکت تغییر مدیر عاملشه. اگر به فکر استخدام توی این شرکت هستید تجربه های شرکت تایگر را بخونید.

دی رایانه نوین
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

هر کی که دوست داره، بدترین تجربه‌ی کتری رو داشته باشه بره تایگر، دی کامپیوتر و یا پیشگام پردازش دی! بله، به این فکر کردی چرا به سه اسم رزومه میدن؟ چون همه‌جا کامنت منفی دارن! اینجا اول که میری همه‌چی، فکر میکنی رو اصول و سواد شکل گرفته! اما پس از مدتی میبینی که ۱.مدیرعامالان که پر از ادعاهای همه فن حریف هستن! طبل تو خالی بیش نیستن! آدم‌های دهن بین، بی‌سواد! چون بازاری هستن، از هر کاری کاسبی کردن بلدن، نه توسعه بلدن و نه ساختن! ۲.سرپرست‌ها، بدبختای چون دست مال هستن که فقط با آتو گرفتن از پرسنل، دنبال خودشیرینی برای عزیز سرکرده‌شون هستن! وقتی مدیرعاملت بی‌سواد باشه، اونا هم از اون چیزی کم ندارن! به چشم دیدم فقط یکی توشون خوب بود که فروش و مارکتینگ دستش بود و هم سابقه‌ی بالایی داشت. انقدر اونو اذیت کردن، یه روز اومد وسایلشو جمع کرد رفت! از اون روز شرکتشون کلا بهم ریخت! همه پاچه‌ی همو میگیرن، انگار همه‌کاره‌ی شرکت فقط این بنده خدا بود! فریب مدیر منابع انسانی رو نخورید، یه آدم دروغ گو، دورو و بی همه‌چیزه! به همه میگه من از دیجی کالا اومدم بیرون! انقدر خنگ و دست و پا چلفتیه که قشنگ معلومه با تیپا اومده تو این خراب شده! اینا فقط یه ذره شه! دوست دارید بیاید تا باهاتون یه جور قرارداد ببندن که نتونی فرار کنی! قراردادشون کاری نیست، حقوقیه! تمدید هم نکنی ازت شکایت میکنن! ساعت کاریشون زیاده! با موبایل حرف بزنی بهت گیر میدن! تازه با دوربین گوش میدن که چی داری میگی! توی وزارت اطلاعات انقدر شنود نیست که اینجا هست! دقیقه به دقیقه تاخیرتو حساب میکنن راه در رو نداری! به من گفتن ارزاق میدیم، همین که فحش نمیدن بهم باید بگم خداروشکر چون یه سرپرست دارن فقط داد و فحش بلده! توی ماشینشم تبر داره معلومه شرخره شرکت بی پرستیژیه! من روم نمیشه بگم اینجا دارم کار میکنم