برنامه نویس وب
تجربهٔ کاری برنامه نویس وب در رادکام — امتیاز ۳.۰ از ۵ (تیر ۱۳۹۸ تا تیر ۱۳۹۹).
به لحاظ شرایط کاری و کسب تجربه کاری برای افراد کم تجربه خیلی خوبه، اما برای افراد با سابقه چیز جدیدی برای یادگیری نداره. محیط دوستانه و مدیران با تجربه و خوش اخلاقی دارن. سخت گیری های خاصی هم دارن مثل عدم شناور بودن ساعت کاری، ممنوعیت استفاده از موبایل البته شاید این موارد الان برطرف شده باشه، همه جا هم دوربین هست. حجم کاری هم نسبتا زیاده و البته حقوق که متوسط و حتی کمتر از متوسط میدن.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
این شرکت یکی از قدیمی ترین شرکت ها در این حوزه هست و من بیشتر از سه سال در اون کار کردم. مزایا: پرداخت به موقع حقوق رفتار خوب همکاران و مدیران امکان پیشرفت و یادگیری برای افراد تازه کار محیط و امکانات خوب معایب عدم پیشرفت بعد از مدتی کار کردن ( تا یه حدی پیشرفت میکنی ولی بعدش دیگه یه سری کارهای تکراری انجام میشه) اهمیت قدمت کارمند نسبت به توانایی های کارمندان ( شخصی که سابقه بیشتری دارد مقام و حقوق بالاتری دارد نه کسی که توانایی بالاتری دارد) قوانین سخت در محیط کار - اجازه استفاده از موبایل ندارید مدیر منابع انسانی اصلا کار بلد نیستند و در بیش از سه سالی که حضور داشتم با من یک بار هم صحبت نکردند.
مزیت مهم کار کردن در این شرکت امکان و فرصت یادگیری است. تمامی همکاران از بین افراد با اخلاق انتخاب می شوند. مدیران منظم و با سطح درک بالا هستند. رنج حقوق در حد متوسط هست و توقع حقوق بالا نداشته باشین.