این شرکت یکی از قدیمی ترین شرکت ها در این حوزه هست و من بیشتر از سه سال در اون کار کردم. مزایا: پرداخت به موقع حقوق رفتار خوب همکاران و مدیران امکان پیشرفت و یادگیری برای افراد تازه کار محیط و امکانات خوب معایب عدم پیشرفت بعد از مدتی کار کردن ( تا یه حدی پیشرفت میکنی ولی بعدش دیگه یه سری کارهای تکراری انجام میشه) اهمیت قدمت کارمند نسبت به توانایی های کارمندان ( شخصی که سابقه بیشتری دارد مقام و حقوق بالاتری دارد نه کسی که توانایی بالاتری دارد) قوانین سخت در محیط کار - اجازه استفاده از موبایل ندارید مدیر منابع انسانی اصلا کار بلد نیستند و در بیش از سه سالی که حضور داشتم با من یک بار هم صحبت نکردند.
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در رادکام، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۳ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۳.۷ از ۵؛ ۶۷٪ از کاربران رادکام را به دیگران توصیه میکنند. ۳ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
به لحاظ شرایط کاری و کسب تجربه کاری برای افراد کم تجربه خیلی خوبه، اما برای افراد با سابقه چیز جدیدی برای یادگیری نداره. محیط دوستانه و مدیران با تجربه و خوش اخلاقی دارن. سخت گیری های خاصی هم دارن مثل عدم شناور بودن ساعت کاری، ممنوعیت استفاده از موبایل البته شاید این موارد الان برطرف شده باشه، همه جا هم دوربین هست. حجم کاری هم نسبتا زیاده و البته حقوق که متوسط و حتی کمتر از متوسط میدن.
مزیت مهم کار کردن در این شرکت امکان و فرصت یادگیری است. تمامی همکاران از بین افراد با اخلاق انتخاب می شوند. مدیران منظم و با سطح درک بالا هستند. رنج حقوق در حد متوسط هست و توقع حقوق بالا نداشته باشین.
استخدام در رادکام
از مجموع ۳ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۳ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۶۷٪ از کاربران رادکام را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۳
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۳.۷ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۳.۷ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۳.۷ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی رادکام مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ رادکام
آیا رادکام در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از رادکام ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در رادکام چگونه است؟
بر اساس ۳ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۳.۷ از ۵ است؛ ۶۷٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در رادکام چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در رادکام از نگاه ۳ کارمند: ۳.۷ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در رادکام چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از رادکام ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: