ویکی‌تجربهجستجو
رایانش ابری سپهر
تجربهٔ کاری۱۸ مهر ۱۳۹۹ · آبان ۱۳۹۸ تا آبان ۱۳۹۹

تخصص مخفی

تجربهٔ کاری تخصص مخفی در رایانش ابری سپهر — امتیاز ۲.۰ از ۵ (آبان ۱۳۹۸ تا آبان ۱۳۹۹).

۲.۰· تخصص مخفی

مدیریت بسیار ناکارامد حقوق با التماس پرداخت میشه و دیر به دیر فشار کاری زیاد بدون حتی یک تشکر از سوی مدیر (پاداش و مزایا پیشکش) دخالت مدیریت در تمامی امور محوله به کارمندان در یک جمله ، کارمندان از اینترنت شرکت برای جستجوی کار جدید استفاده میکنند

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۲.۰
مدیریت
۲.۰
حقوق و مزایا
۲.۰
تعادل کار-زندگی
۲.۰
فرصت رشد
۲.۰
توصیه به دیگران
۲.۰

تجربه‌های مشابه

رایانش ابری سپهر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند
۵.۰
برنامه نویس بک اند

4 سال توی شرکت سپهر بودم، روی فروشگاه ساز کار میکردیم و با چالش هایی روبرو شدم که توی هیچ پروژه ی دیگری ممکن نبود با این سطح از تجربیات بدست بیارم. اینکه روی یه پروژه ای که چندساله کدنویسی شده و هزاران کاربر داره کار کنی خیلی فرق داره با اینکه یه پروژه از صفر شروع کنی. و اینکه مدیر بهت اطمینان داشته باشه و اجازه ی خطا کردن یا طولانی شدن روند را بده خیلی مهمه. که چون خودشون قبلا برنامه نویس بودن کاملا بازن روی این موضوع. بچه ها و مدیر همه با هم رفیق بودیم. خداراشکر از پس همه مشکلات تونستیم بربیایم و واقعا سر کار بهمون خوش میگذشت. و اگر نمیخواستم مهاجرت کنم قطعا همینجا میموندم.

رایانش ابری سپهر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·backend
۴.۰
backend

یک سال توی بازنویسی پروژه بودم مدیریت خوبی دارن اما امنیت شغلی از نظر مالی نداشتم حقوق ها روز مشخصی نداشت و دیرپرداخت میشد تیم صمیمی دارن بعد از یک سال زحمت کشیدن و کار کردن خیلی غیر حرفه ای رفتار کردن و موقع خروج از شرکت رفتار حرفه ای نداشتن پروژه وبفرم دارند که هنوز بازنویسی نشده و توسعه داده میشه بعضی وقت ها توقع کار کردن خارج از ساعت کاری رو دارن ولی مدیریت کارآمدی دارن در کل برای پیشرفت خوب هست کاری که چند سال چندین نفر نتونستن انجام بدن رو کلی تلاش کردم و انجام دادم آخر توقع پاداش هم نداشتم ولی حداقل رفتار حرفه ای موقع تمدید قرار داد نداشتن و موجب استعفا شد

رایانش ابری سپهر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس موبایل
۵.۰
برنامه نویس موبایل

محیط شرکت دوستانه و عالی برای کار، در مدتی که در شرکت بودم، حضوری یا دورکار به انتخاب خودم بود. مدیر اعتماد داشت و زمان کاری توسط خودمون روی کلاکیفای ثبت میشد. یه خوبی که بود از اینکه بریم دنبال تکنولوژی جدید، یاد بگیریم و پیاده کنیم مشکلی نداشتن، خیلی شرکتها میگن بیا روی تکنولوژی 20 سال پیش ما کار کن. برای دوره های آموزشی بهم هزینه دادن. پرداخت حقوق یکی دو بار عقب جلو شد ولی اوکی بود.

رایانش ابری سپهر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
۴.۰
تخصص مخفی

یه نرم افزار فروشگاه ساز دارن که حدود 12-13 ساله توسعه داده شده، و تعداد زیادی مشتری دارن ازش استفاده می کنن، هر تغییری که می دی دو روز بعد بالاست و کلی آدم واقعی استفاده می کنند. می فهمی کجای کارت اشتباه بود کجا درست. از این نظر خیلی خوبه، من قبلا یه استارتاپ کار میکردم یک سال کار کردیم و دولوپ کردیم آخرشم اصلا استارتاپ فیل شد و هیچی ریلیز نشد. البته کار کردن روی کد 10 ساله سخته و داریم بازنویسی هم می کنیم روی تکنولوژی جدید. اول سال که می خواستم قرارداد ببندم اومدم اینجا و یکم تردید داشتم ظاهرا قبلا مشکلات داشتن یا اینا که نوشته بودن زیادی پیاز داغشو زیاد کرده بودن، گفتم یه هفته تستی میرم ببینم چطوریه ولی خوب بود و هم اسکرام داشتن کارها اسپرینت میشد و ... همه ی تیم هم ریموتن و حقوقها به موقع داره پرداخت میشه. اینکه یکی دونفر باتجربه تو تیم هست کمک می کنه آدم چیزای جدید یاد بگیره.

رایانش ابری سپهر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
۲.۰
تخصص مخفی

متاسفانه در این شرکت مدیریت نسبت به مهم ترین مسائل یعنی حقوق و بیمه پرسنل بی تفاوت هستند و زمانی که من اونجا بودم حداقل سه ماه تاخیر در پرداخت ها داشتیم .شرکت بسیار کوچیکی هست و معمولا بین سه تا هفت نفر پرسنل داره .امکانات شرکت خیلی ضعیفه و زمستون ها از سرما یخ میزدیم .فرهنگ کاری شرکت خوبه و مواردی مثل زیر آب زنی و بداخلاقی دیده نمیشه ولی امکان پیشرفت ندارید چون اساسا سیاست مدیریت شرکت اینه که هر چه زود تر تسک ها انجام بشه و مهم نیست به چه صورت و با چه کیفیتی که متاسفانه در دراز مدت به کد های شرکت آسیب زیادی زده .در صورتی که تجربه کاری ندارید و یا سرباز و یا دانشجو هستید میتونه نقطه ورود به بازار کار باشه .

رایانش ابری سپهر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مهندس نرم افزار
۴.۰
مهندس نرم افزار

برای یادگیری و رشد محیط خوبی است، اینکه یک پروژه ی بزرگ و تعداد زیادی کاربر و مشتری چطوری مدیریت میشه خیلی جالب بود. شرکت یکسری تغییرات اساسی داشته و باعث شده خیلی کارها بره توی پروسه ی اسکرام .و خیلی مشکلاتی که بچه های قدیمی تر میگن الان حل شده. من به شخصه از همکاری با مدیر بخشم راضی ام. خیلی دست آدم بازه که بتونه خودش را نشون بده سپهر جدید که قراره حاصل کار من و بقیه بچه ها باشه قطعا خیلی جذاب خواهد بود. توی این چند ماه دریافت حقوق منظم و خوب بوده. کلی جلسه داشتیم که نمی دونم واقعا لازمه ؟