مدیر
تجربهٔ کاری مدیر در رایانه خدمات امید — امتیاز ۳.۰ از ۵.
تجربه من در این شرکت نشان داد که نبود مدیریت درست در سطح سرپرستی میتواند کل فضای کاری را تحت تأثیر قرار دهد. رفتارهای غیرحرفهای و ایجاد حاشیه باعث کاهش انگیزه تیم شده بود و در نهایت ادامه همکاری برای من امکانپذیر نبود. تجربه من در این شرکت نشان داد که نبود مدیریت درست در سطح سرپرستی میتواند کل فضای کاری را تحت تأثیر قرار دهد. رفتارهای غیرحرفهای و ایجاد حاشیه باعث کاهش انگیزه تیم شده بود و در نهایت ادامه همکاری برای من امکانپذیر نبود.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
وای دقیقا چقدر حذفای این شخصی که کامنت گذاشته راسته!اول که شایسته سالاری کلا نیست تو این شرکت همش پارتی بازیه هر کی قدیمی تره حق داره با همه بد رفتار کنه و هی ترفیع میگیره و اونایی ک واقعا کار میکنن اصلا انگار وجود ندارن! حراست و مدیرعامل هم که ادم کاشتن همه جا!!!!!! کلا استخداماشون همش اگهیاش فیکه و خودشون با پارتی بازی ادم استخدام میکنن! راجب hr هم بگم مشکل از بالا و فرهنگشون هست که قدیمیا بولد شدن و خود یدیمیای شرکت و بانکیا هم فکر میکنن تافته جدا بافته ان!!!در کل بدرد نمیخوره
مدیر عامل تو همه واحدا یه جاسوس گذاشته و همش داره ازشون گزارش میگیره،یه منابع انسانی سم داره که توش کارشناسای جدیدتر بهترن ولی اون قدیمیاشون انگار از دماغ فیل افتادن مخصوصا خانم “ر.د”!!!!نگاه بالا به پایین به همه دارن،پر از بروکراسی و کاغذ بازیه! مدیرانش اصلا تواناییو تحصیلات کارکنان رو نمیبینن و همه با رفیق بازیو پارتی بازی ارتقا و سمت کیلویی میگیرن…انقدر ادم بیخود و بیسواد با پارتی میارن تا الان چندین بار تونستن هکشون کنن برای اینکه همه بیسوادن و با پارتی اومدن..تسویه حسابا هم که نگم براتون بیشتر از پنج ماه طول میکشه انقد که داغونن!!!