ویکی‌تجربهجستجو
رهنما
تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵

مصاحبه طراح کمپین

تجربهٔ کاری مصاحبه طراح کمپین در رهنما — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· مصاحبه طراح کمپین

مرحله اول مصاحبه با مدیر منابع انسانی شرکت بود که خیلی گفتگوی باکیفیت و ارزشمندی بود درباره انگیزه ها و ارزش‌هایی که برای من مهم است و محیط کاری رهنما صحبت کردیم و ایشون درباره فرهنگ سازمانی مجموعه و فرآیندهای کاریش برام توضیحات کاملی دادن مرحله دوم مصاحبه با مدیر تیم بود و مرحله آخر با مدیرعامل مصاحبه داشتم که چون ایران نبودن از طریق اسکایپ صورت گرفت از موقعیت شغلی که براش درخواست دادین آگاه باشین

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

رهنما
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه َAccount Manager
۱.۰
مصاحبه َAccount Manager

دو مرحله مصاحبه بود: – مرحله اول دو نفر از منابع انسانی شرکت باهام مصاحبه کردند، برخوردشون خیلی خوب بود و بیشتر سعی میکردن روحیاتم رو ببینن که با شرکت مچ هست یا نه . جلسه دقیق سر ساعت شروع شد و کاملاً نظم و احترام رو توی تمام مراحل مصاحبه میشد احساس کرد. برخلاف بیشتر شرکت ها هیچ فرمی پر نکردم و حاضران جلسه رزومه م رو توی تبلت داشتند.. خودشون گفتند این مرحله مصاحبه خیلی به پوزیشنی که براش اپلای کردی، کاری نداریم و میخوایم ببینیم روحیه ت به شرکت میخوره یا نه , و اگه آره، به درد چه پوزیشنی میخوری؟ نکته دیگه ای که گفتند اینکه اینجا ما خیلی پیشرفت شغلی به معنای سلسله مراتب سازمانی نداریم، با این قضیه اوکی ای؟ که وقتی نشون دادم بیشتر از عنوان شغلی م، با نتیجه کار ارضا میشم، به شدت مثبت شدند. همونجا بهم گفتند که به احتمال زیاد برای مصاحبه دوم دعوت خواهم شد. چند روز بعد باهام تماس گرفتند برای مرحله دوم قرار گذاشتند. – جلسه مصاحبه دوم هم سر ساعت و توی همونجا برگزار شد. علاوه بر یکی از نفراتی که از اول باهام در ارتباط بود و تو جلسه اول هم بود، دو نفر از واحد تخصصی – یکی از استارت آپ های مطرح رهنما- هم حضور داشتند. توی این مرحله هم مصاحبه خیلی فنی نبود، برخوردشون جدی ولی خیلی خوب و محترمانه بود و کسی که از اول باهام در ارتباط بود، دائم سعی میکرد من احساس ناراحتی واسترس نکنم. (که البته نمیکردم) بیشتر در مورد سوابق کاری م صحبت کردند و اینکه چه تسک هایی رو انجام دادم و با چه کاری راحتم. سؤال جالب شون این بود که اگه مجبور باشی یه کار روتین انجام بدی، چه جوری انجام میدی و تغییرش میدی یا نه؟ آخر مصاحبه سوالی کردند که سابقه فروش چیزی رو داشتی یا نه؟ که گفتم ندارم. تقریباً با این سوال و جواب مصاحبه تموم شد. بعد از دو روز همان خانمی که از ابتدا بهم زنگ میزد، ایمیل زد و ازم خواست که رزومه رو در رزرو نگه داره ..

رهنما
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه بیزینس دولپمنت
۱.۰
مصاحبه بیزینس دولپمنت

بیشتر در مورد سابقه کارهای قبلیم‌و مهارتهام‌و اینکه چرا فکر میکنم‌میتونم‌مفید باشم محکم باشید و به خودتون اطمینان داشته باشید. و خیلی شاده و شسته رفته از مهارتهاتون بگید.

رهنما
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
۲.۰
تخصص مخفی

بدترین تجربه کاری من توی رهنما بود عدم شفافیت در زمان واریز حقوق عدم برنامه شفاف برای پیشرفت-سازمان ... کلی همه چیز جهادی میره جلو کلا HR موقع استخدام و موقع استعفا دیدم ادعا و ظاهر ۱۰۰ واقعیت ۰

رهنما
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
۲.۰
تخصص مخفی

اصلا نمیشه روی حقوق حساب کرد و هر زمانی که دلشون بخاد واریز میکنن ، تا دوماه هم تاخیر داشتند. امنیت شغلی نداشتم. البته فضای شرکت صمیمی هست و همکارهای خوبی داشتم. ولی از از لحاظ مالی اصلا نمیشه روش حساب کرد.

رهنما
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس اندروید
۳.۰
برنامه نویس اندروید

یکی از بهترین شرکت هایی که توش کار کردم رسیدگی و درک کارمند، عالی بود تعادل کاری بسیار خوب بود همکارها بسیار با فرهنگ و دوست داشتنی و مدیریت و منابع انسانی عالی متاسفانه بعد از شروع گرونی دلار همکاریمون تموم شد و شنیدم که شرکت توان مالی گذشته رو نداره یا اینکه داره با سیاست اقتصادی منقبض تری اداره میشه و خب شاید رفاه گذشته رو نداشته باشه ولی رهنما همیشه مستعد رشد و بزرگتر شدن بوده و جای خوبیه برای کار

رهنما
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
۱.۰
تخصص مخفی

این شرکت فقط اسمش از قبل مونده. هر کسی میاد همون چند ماه اول میذاره میره پرداخت حقوق به شدت نامنظمه طوری که هیچ وقت نمیدونی اصلا اون ماه حقوق میگیری یا کی میگیری و همه به همدیگه پاس میدن و جواب درستی نمیدن واسه تسویه حسابم بشین تا بهت خبر بدن. در ظاهر شیک و کار درست اما هیچ ارزشی برای نیروها ندارن. اصلا برای حفظ نیرو تلاش نمیکنن. قطاری جذب میکنن قطاری هم میرن بیرون. اصلا حس نمیکنی که شرکت مدیر داره. منابع انسانی که فقط یه اسمه و بی کفایت و بی خبر از همه جاست. شدیدا پر حاشیه در کل کشتیشون به گل نشسته و گول اسمشو نخورید