تخصص مخفی
تجربهٔ کاری تخصص مخفی در روی خط مدیا — امتیاز ۵.۰ از ۵ (مهر ۱۳۹۸ تا مهر ۱۳۹۹).
شرکت روی خط مدیا شرکت کوچیکی هست ، کل شرکت متشکل شده از برنامه نویس در کل شرکت پیشرفته ای هست و کار های خیلی بزرگی کرده خود مدیرعامل همه کاره شرکت هست ولی مزایایی که داره اینه که تیمی جمع شده که کاملا حرفه ای هستن همه بچه ها بچه های با سوادی هستن و با تجربه ای هستن
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
کار کردن تو شرکت روی خط مدیا تجربه خیلی خوبی بود برام، روی پروژه های خیلی خوبی کار میشه و چیزهای جدیدی یاد میگیری و همیشه میشه از تکنولوژی های روز استفاده بشه و همه اینا باعث میشه خیلی حرفه ای تر بشی تو برنامه نویسی، و یک شرکت دانشبنیان که من تونستم سربازیم و امریه اینجا بگذرونم.
شرکت روی خط مدیا شرکتی هست که کارهای بزرگی تا حالا انجام داده و حتما در آینده بیشتر از این شرکت میشنویم و از لحاظ کاری باعث پیشرفت افراد میشه چون برنامه نویسان خوبی در این شرکت در کنار شما هستند که میتونند سطح کاری شما رو بالا ببرن و کارهای که انجام میشه چون کارهای بزرگی هستند و چالشهای زیادی دارند تجربه برنامه نویسی شما بسیار قوی خواهد شد و به جدید ترین موضوعات هم مسلط خواهید شد و یک نکته مهم این هست که تمرکز افراد در برنامه نویسی هست و عواملی که تمرکز شما رو از کار دور کنه وجود نداره و نکته دیگه پروژه هایی که تا حالا انجام شده از اقبال خوبی نزد مردم برخوردار بوده که این باعث انگیزه بیشتر برا تیم میشه
حدود 5 سال هست که توی شرکت هستم، امکان پیشرفت، حقوق عادلانه، پرداخت به موقع، پروژههای جالب و در سطح ملی (پیام رسان آی گپ، سامانه امتا، اپلیکیشن پزشکت و...) باعث شده که آخرین شرکتی باشه که توش کار کردم و میکنم و عملا دلیلی برای تغییرش نمیبینم البته به خاطر سبک کاری شرکت و پروژههایی که روش کار میشه، همچنین موقعیت شغلی من (فول استک هستم) بعضی وقتا کار سخته که البته با روحیات من سازگاره و مشکلی بابتش ندارم
فشار کاری در این شرکت بسیار زیاد بود و هیچ ارزشی برای کارمند قائل نبودن و هر روز عین ربات فقط باید تسک ها رو به سرعت انجام میدادی و چندین بار در روز روی مغز دولوپر میرفتن که چی شد چی شد چرا دیر شد چرا سریع تر کار نمیکنی و ... (در صورتی که خروجی بچه ها خیلی بالا بود) قرار داد بسته نمیشد و عیدی و سنوات و مرخصی ها هم بعد از خروج از شرکت پرداخت نشد محیط شرکت بسیار خشک و پر استرس بود و از افراد چاپلوس حمایت بیشتری میشد در صورت دیر رفتن به شرکت دائما تهدید به کسر حقوق میشد میز مدیر اتاق بغل دولوپرها بود و با دوربین و فیلم گرفتن از صفحه دائما کنترل میشد هر روز و بصورت میکرو منیجمنت مدام باید روی تسک ها توضیح میدادیم حقوق پرداختی هم نسبت به تخصص و فشاری کاری بسیار کم بود و دیر هم پرداخت میشد