ویکی‌تجربهجستجو
زانیس
تجربهٔ کاری

برنامه نویس

تجربهٔ کاری برنامه نویس در زانیس — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· برنامه نویس

از زمان حضورم شرکت با مشکل مالی مواجه بود و اکثر کسایی هم که از قبل مونده بودند با وعده‌‌های مدیرعامل مبنی بر اینکه شرایط خوب میشه، مونده بودند. یا انقدر طلبشون زیاد شده بود و میترسیدند که دیگه دستشون به پولشون نرسه و مونده بودند. جو شرکت کاملا متشنج و بهم ریخته ست و کاملا حس و فضای منفی رو می تونی داخلش حس کنی. درنهایت هم وقتی از شرکت جدا میشی، عمرا به طلب هایی که داری برسی. وقتی وارد یه شرکت شدین و دیدین اولین ماه حقوق رو با مشکل پرداخت کردند، سریع فرار کنین و اصلا به اینده دل نبدین.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

زانیس
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·developer
۱.۰
developer

شرکت خوبی بود تا اینکه مثل مابقی استارت آپ های ایران بدون هیچ برنامه ریزی وو دانش مدیریتی، پولشون تموم شد، بیشتر از شیش هفت ماه حقوق پرداخت نکردن، و اکثرا پرسنل رفتن از شرکت، و به زور حقوقمون رو گرفتیم مدیریت، عاری از مدیریته وو بسیار ناامید کننده پس اگه مدیریت مد نطرتونه اینو دقت داشته باشید. واسه تسویه حساب در حد ارنیکا باهاتون رفتار میشه اگه از شرکت ارنیکا اطلاع ندارید لینکدین رو ه سرچ ببینید و وضعیت این شرکت رو بدونید هیچ فرقی نداره شما چه پوزیشن ی دارید مدیر دفتر برنامه نویس فرانت بک اند دواپس زیرساخت و هر چیز دیگه‌ی شرایط شرکت واستون عوض نمیشه چون شرکت پولی واسش نمونده آخرین گزینه ای باشه که میرید سراغش