برنامه ریزی
تجربهٔ کاری برنامه ریزی در زرین جم مارینا — امتیاز ۵.۰ از ۵.
من کمتر از یک سال هست که اینجا مشغول هستم و به نظرم واقعا شرکت خوبی هست و برای من مثل خونه دومم شده. منابع انسانی خیلی خوبی داره و حمایت گر هستند شرایط خیلی خوبی رو از نظر رفاهی و حقوقی توی شرکت ایجاد کردند مثل اسنپ سازمانی، آموزش های متعدد در همه حوزه ها، توجه به سلامت و کیفیت غذاهای سازمانی و ... و بهتر از همه اینکه شنونده حرفهات هستند و با توجه به درد و دل هات گوش می دن و مشکلات رو پیگیری می کنند. در کل بعد از این همه سالی که مشغول به کار هستم حضور توی این شرکت تجربه جذابی بوده که داشتم و ممنونم از همه تیم منابع انسانی شرکت
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
من چند ماهیه اینجا کار میکنم . تنها مزیتش اینه که حقوق ها رو به موقع میدن! مدیران میانی و سرپرست ها اکثرا نالایق بی اخلاق و ناکارامدند. مدیرعامل شرکت و پسرانشون شخصا در مسایل کامندا و پرسنل ورود میکنند و افراد رو بازخواست میکنند. اینجا این موضوع که تو یه کارمند بیشتر نیستی و چون قدرتی نداری باید همیشه سرت خم باشه و بله قربان بگی بهت یادآوری میشه. واحد منابع انسانی متشکل از افرادیه که دایما در حال راه رفتن در طبقات و وواحد های مختلفن و از هر فرصتی استفاده میکنند تا باهات طرح صمیمیت بریزن تا ازت حرف بکشن و ببینن کی چیکار میکنه و برای خودت یا اون شخص حاشیه ایجاد کنند. اینجا نباید به خنده ی آدم ها اعتماد کنی. هیچ کدوم از کارمند ها پشت هم نیستن و همه دنبال یه فرصتن که ازت آتو بگیرن همه تو روی هم میخندن اما هیچ کس به اون یکی اعتماد نداره. انگار رقابت بر سر موندن توی این شرکته.