تخصص مخفی
تجربهٔ کاری تخصص مخفی در زرین جم مارینا — امتیاز ۲.۰ از ۵ (بهمن ۱۳۹۸ تا بهمن ۱۳۹۹).
من چند ماهیه اینجا کار میکنم . تنها مزیتش اینه که حقوق ها رو به موقع میدن! مدیران میانی و سرپرست ها اکثرا نالایق بی اخلاق و ناکارامدند. مدیرعامل شرکت و پسرانشون شخصا در مسایل کامندا و پرسنل ورود میکنند و افراد رو بازخواست میکنند. اینجا این موضوع که تو یه کارمند بیشتر نیستی و چون قدرتی نداری باید همیشه سرت خم باشه و بله قربان بگی بهت یادآوری میشه. واحد منابع انسانی متشکل از افرادیه که دایما در حال راه رفتن در طبقات و وواحد های مختلفن و از هر فرصتی استفاده میکنند تا باهات طرح صمیمیت بریزن تا ازت حرف بکشن و ببینن کی چیکار میکنه و برای خودت یا اون شخص حاشیه ایجاد کنند. اینجا نباید به خنده ی آدم ها اعتماد کنی. هیچ کدوم از کارمند ها پشت هم نیستن و همه دنبال یه فرصتن که ازت آتو بگیرن همه تو روی هم میخندن اما هیچ کس به اون یکی اعتماد نداره. انگار رقابت بر سر موندن توی این شرکته.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
من کمتر از یک سال هست که اینجا مشغول هستم و به نظرم واقعا شرکت خوبی هست و برای من مثل خونه دومم شده. منابع انسانی خیلی خوبی داره و حمایت گر هستند شرایط خیلی خوبی رو از نظر رفاهی و حقوقی توی شرکت ایجاد کردند مثل اسنپ سازمانی، آموزش های متعدد در همه حوزه ها، توجه به سلامت و کیفیت غذاهای سازمانی و ... و بهتر از همه اینکه شنونده حرفهات هستند و با توجه به درد و دل هات گوش می دن و مشکلات رو پیگیری می کنند. در کل بعد از این همه سالی که مشغول به کار هستم حضور توی این شرکت تجربه جذابی بوده که داشتم و ممنونم از همه تیم منابع انسانی شرکت