ویکی‌تجربهجستجو
زرین پال
تجربهٔ کاری

کارشناس

تجربهٔ کاری کارشناس در زرین پال — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· کارشناس

این شرکت علاوه بر دریافت کارمزد به ازاری هر تراکنش وجه رو تا چند روز نگه میداره پیش خودش و به حساب پذیرنده واریز نمیکنه. حالا فرض کنید پول هزاران نفر به این شکل در حساب شرکت میخوابه و ازش سود میبرن و مردم رو علاف میزران. پشتیبانی هم خیلی بی ادبانه و غیر حرفه ای برخود میکنه.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

زرین پال
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
۴.۰
تخصص مخفی

یکی از خوبی های زرین‌پال اینه که تو هم امنیت شغلی داری و هم کنار تیم فنی خوبی که داره باعث میشه تو هم رشد کنی که مزیت بزرگی هستش به نظر من، و تیم فنی همیشه از پیشرفت تو استقبال میکنه و باعث میشه توی شغلت پیشرفت کنی. از نقاط منفی اگه بخوام بگم مدیریت ناکارآمد و نداشتن دانش مدیریت توی زرین‌پال موج میزنه و این باعث پیش اومدن خیلی از مشکلات میشه و مورد دوم پرداخت بسیار نامنظم حقوق ماهانه و واریز حقوق به چند حساب بانکی هستش.

زرین پال
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
۴.۰
تخصص مخفی

من در این شرکت کار کردم و میتونمم به جرات بگم یکی از بهترین فضاهای کاریه، نقطه ضعفش مدیریت ضعیفه و یکی از منعطف ترین و با دانش ترین تیم های فنی رو داره که همه توش بهت کمک میکنن تو مدتی که هستم واقعا بچه های زرینپال یکی از خوب ترین محیط های کاری رو واسه خودشون ساختن.