ویکی‌تجربهجستجو
زینو دیجیتال
تجربهٔ کاری۲۳ مرداد ۱۴۰۱ · شهریور ۱۴۰۰ تا شهریور ۱۴۰۱

فرانت اند

تجربهٔ کاری فرانت اند در زینو دیجیتال — امتیاز ۱.۰ از ۵ (شهریور ۱۴۰۰ تا شهریور ۱۴۰۱).

۱.۰· فرانت اند

یه کصافت خونه به تمام معناست ! اونجا پره از آدما اقا زاده بیشرف که فقط پول دارن و میخوان همه چیو با پول حل کنن ! به هیچ وجه اونجا دمپاییتونم افتاد نرید و ب جاش یه دمپایی نو بخرید ! پر از آدمای پر مدعا که اسمشون هیچ جا نیست و خودشون برنامه نویس میدونن ، من اونجا نتونستم کار کنم از بس ک این موارد دیدم و روحیم به فنا رفت ! یه سری پروژه خارجی دارن که خودشون خدات تومن پول درآمدشونه ولی چس مثقالش میدن برنامه نویس ، امنیت شغلیتون اونجا صفره هیچکس براش مهم نیست شما اونجا کار میکنین فقط یه منابع انسانی عوضی داره که وعده و وعید میده بهتون همه چی تو یه قالب خیلی زیبا به شما نشون میدن ولی برده داریه نوینه !!!!!!! سوالای مصاحبه هم اینجوریه که از هر وری میپرسن یه کاغذ میزارن جلوتون ک جواب بدین بعد بهتون میگن خب حالا برامون ایجکس از اول بنویس !!!!!! بدون اینترنت !!!!!! یه مشت آدم مریض اونجا کار میکنن اصلا اونجا نرید

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

زینو دیجیتال
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر دیجیتال مارکتینگ
۱.۰
مدیر دیجیتال مارکتینگ

افتضاحن. یه مشت آدم به ظاهر پروفشنال ولی در حقیقت از خود مچکر و خودخواهن که به آدما ذره‌ای احترام نمی‌ذارن. خیلی از بالا به پایین نگاه می‌کنن و واقعا نمی‌دونم فکر می‌کنن که کی هستن!! محصول‌شونم تازه لانچ شده و کلا رو هوان. به خاطر تحریم‌ها مشتری ندارن.

زینو دیجیتال
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·فرانت اند
۱.۰
فرانت اند

من فقط تجربه مصاحبه فنی خودم رو با این شرکت میگم. قضاوت با شما. بعد از انجام یک تسک به من گفتن حضوری برم شرکت و تو فکرم این بود که این مرحله نهایی است و بعد از این احتمالا قرارداد و غیره. وقتی وارد شدم اول از همه با یک فضای خیلی جذاب روبرو شدم که محیط بزرگ و تمیزی داشت اما این احتمالا تنها قسمت خوب تجربه من با این شرکت بود. بعد از ورود من دو نفر از تیم فنی با من در یک اتاق شیشه ای بسته نشستند و شروع کردند به توضیح دادن پروسه. ابتدا ۱۲ سوال کد / الگوریتم را در یک کامپیوتر جلوی من گذاشتند. و یک ساعت وقت دادن تا بدون استفاده از اینترنت :)))))) سوالات رو حل کنم. من سر وقت تقریبا تمام سوالات را جواب دادم و مدیر فنی شرکت وارد شد و یک سری یونیت تست که از قبل نوشته بود را ران کرد و گفت از ۱۲ تا ۶ تا را کامل تونستم حل کنم. خیلی هم بی ذوق واسم یه توضیح سر سری داد که چرا اشتباه بودن (از حق نگذریم همین که توضیح داد خیلیه) مرحله بعدی یکی از برنامه نویسان فرانت شرکت شروع کرد به سوالات شفاهی پرسیدن. به جز یک سوال که بد متوجه شدم همه سوالات را درست جواب دادم و به نظر خودم خیلی خوب جلو رفت. ممکنه فکر کنید دیگه این مرحله آخر بود. خیر. هنوز کار داریم. :))) بعد از این مرحله همان برنامه نویس فرانت به من یک تسک vue.js داد. یادتون باشه این دومین تسکی هست که من دارم انجام میدم. من هم بدون رغبت سریع یه چیزی نوشتم و دیگه واسم مهم نبود چون حتی اگه قبول هم میشدم قصد همکاری با این شرکت را نداشتم. از اینجا به بعد بیشتر خودم رو میخواستم بسنجم. به برنامه نویس فرانت خبر دادم که کار تمام شده و بیاد و چک کنه. وقتی دید تسک نیمه تمامه گفت که باید تمام کنم بعد چک میکنه، منم گفتم واقعیتش نه علاقه ای دارم که این تسک رو تموم کنم هم این که از روند مصاحبه اصلا راضی نبودم. ایشون بدون هیچ حرفی اتاق رو ترک کرد و پیش همکارای دیگشون رفتن. همین جوری که حرف میزدن همه همکاراشون به سمت اتاق من و من خیره شده بودن، شدیدا حس ناراحتی داشتم. بعد هم مسئول منابع انسانی شرکت اومد از من تشکر کرد و گفت به سلامت خوش اومدین. من به مدیر فنی هم اعتراضم رو رسوندم. گفتم این روند مصاحبه تو اسنپ و علی‌بابا (که قبلا باهاشون مصاحبه داشتم) نبوده. ایشون هم جواب داد چون کار ما از اونا بزرگ تره :))))))))))) این شرکت تقریبا یک روز کامل کاری من رو ازم گرفت و من مجبور شدم مرخصی رد کنم در شرکتی که کار میکردم. همه این ها در صورتیه که من بهشون گفته بودم جایی مشغول هستم ولی انگار ذره ای براشون اهمیت نداشت.