ویکی‌تجربهجستجو
زی دکتر
تجربهٔ کاری۱۹ شهریور ۱۴۰۱ · مهر ۱۴۰۰ تا مهر ۱۴۰۱

تجربهٔ کاری در زی دکتر — امتیاز ۱.۰ از ۵ (مهر ۱۴۰۰ تا مهر ۱۴۰۱).

۱.۰·

داستان شرکتی که جیبم رو زد! 🔸چند روز پیش توی #جابینجا چشمم به اسم شرکتی افتاد که جیبم رو زد! 🥷 🔹قضیه از این قرار بود که سال گذشته، من به صورت پارهوقت به تیم #دیجیتال_مارکتینگ زیدکتر (ZiDoctor) اضافه شدم. (متأسفانه! 😅) 🔸با اتمام ماه اول، از طولانی شدن پروسه پرداخت حقوقها تعجب کردم. 🔹علت رو از مدیر عامل مجموعه (******) جویا شدم که گفتن توی #جریان_نقدی به مشکل خوردیم و تا انتهای هفته مشکلش حل میشه. 🔸با همکارم (******) صحبت کردم و فهمیدم که ایشون و چند نفر دیگه هم چند ماهیه درگیر این مشکل هستن. 🔹بعد از چندین بار مراجعه به #مدیرعامل و وعدههای مکرر هفته آینده به بهانههای مختلف (روزنامه رسمی هنوز نیومده - پول نداریم - تو که هنوز کاری نکردی) بعد از یک ماه بهشون گفتم که مجبورم شکایتم بر عدم پرداخت حقوق و نبستن قرارداد رو از طریق #وزارت_کار پیگیری کنم. ⭕ در این خصوص نکاتی که بهتره قبل از همکاری با شرکتها مدنظر قرار بدیم رو اینجا هم میارم: 1️⃣ هرگز، هرگز و هرگز بدون بستن قرارداد کارتون رو شروع نکنید. (مدیر #منابع_انسانی مریض شده و کاغذامون تموم شده و مهر شرکت گم شده هم استثنای این قانون نیستن!) 2️⃣ ماده 34 قانون تامین اجتماعی میگه در صورتی که بیمه شده برای دو یا چند کارفرما کار کند هر یک از کارفرمایان مکلفند به نسبت مزد یا حقوقی که میپردازند حق بیمه سهمبیمه شده را از مزد یا حقوق او کسر و به انضمام سهم خود به سازمان پرداخت نمایند. پس اگر قصد دارید که به صورت همزمان در دو شرکت فعالیت کنید، بدونید که میتونید مطالبهی بیمه رو از هر دو شرکت داشته باشید. 3️⃣ وزارت کار، در قدم اول در کنار کارمنده. خیلیها فکر میکنن که اگر مشکلی براشون پیش بیاد، با شکایت هم کاری از پیش نمیبرن. این رو بدونید که وزارت #کار در قدم اول کنار شماست و با در دست داشتن قرارداد و یا حتی هزار تومان واریزی از حساب شرکت، احتمالا کارتون خیلی راحت پیش میره.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

زی دکتر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·teck
۱.۰
teck

اصلا تجربه ي جالبي نبود! مدير عامل اين شركت خودراي و اصلا ظرفيت انتقاد سازنده رو نداشت ، حقوق و معوقات بسيار بد پرداخت مي شد و خيلي از مطالبات پرداخت نشد... قول ها عملي نشد و اصلا ايشان واقع بين نبودند... غير حرفه اي و به قول معروف كار نا بلد بودند و در ضمينه ي فعاليتي كه انتخاب كرده بودند به هيچ وجه تجربه نداشتند و آخر سر سايت خدمات سلامتي كه چند ماه بود راه انداخته بودند بدون دليل مشخص از دسترس خارج شد!!

زی دکتر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·محتوا
۱.۰
محتوا

متاسفانه مدیرعامل این شرکت ****** حقوق و معوقات رو پرداخت نمیکنن و اصلا توصیه نمیکنم در اینده تحت هیچ عنوان شغلی با ایشون همگاری نکنید!!!