ویکی‌تجربهجستجو
ساریاک
تجربهٔ کاری

کارشناس

تجربهٔ کاری کارشناس در ساریاک — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· کارشناس

یه شرکت بیخود با مدیریت مفلوک و عقده ای که فقط به فکر زدن جیب نفراتشه. یه مالک بیخود پست که هیچ کس ازش خوب نمیگه و خوب ندیده بجز دوست دخترش که اونجا نقش جاسوس رو داره و البته بقول خودش دست راست مدیرعامل من بعد از شکایت به اداره کار بعد حدودا 14 ماه از پایان کارم تونستم حقوقم رو از ماتحت دکتر (چوپون) در بیارم البته با نامه مسدودی حساب و عملا از حسابش کشیدم بیرون اینقدر اینها بی آبرو هستن مواظب باشید برای کی و کجا کار میکنید

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

ساریاک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۳.۰

خیلی عالیخیلی عالیخیلی عالیخیلی عالیخیلی عالیخیلی عالیخیلی عالیخیلی عالیخیلی عالیخیلی عالیخیلی عالیخیلی عالیخیلی عالیخیلی عالیخیلی عالیخیلی عالیخیلی عالیخیلی عالی

ساریاک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فنی
۱.۰
کارشناس فنی

نماینده انحصاری کاملا دروغه. این شرکت نماینده تنها چیزی که میتونه باشی، دروغ خبرچینی و بدجنسیه چقدر هم خودشون رو تحویل میگیرن. "نماینده انحصاری چند شرکت". جو سمی و لجن

ساریاک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر مخابرات
۱.۰
مدیر مخابرات

حیف وقتی که تو این شرکت تلف کردم. حیف جوونیم. حیف روزهای خوبی که اونجا تلف شد. خاک بر سرشون که کسی جز نکبت و نفرین چیز دیگه ای براشون آرزو نداره.

ساریاک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

خدا لعنت کنه هرکسی رو که دنبال ضایع کردن حق کارگره بی وجدان حق و حقوق مهتدس و مدیر و پیمانکار رو خوردی به درک حقوق کارگر رو چرا ندادی به امید خدا یه روزی این لقمه های حموم گلوت گیر کنه و سقط بشی شاید تاوان نامردی هات بشه

ساریاک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس مخابرات
۱.۰
کارشناس مخابرات

شرکت دوزاری با مدیریت فله ای درآمد شرکت از زدن جیب پرسنله فکر نمی کنم تا حالا کسی از این شرکت با رضایت جدا شده باشه یا شرکت با هزار دوز و کلک، دروغگویی و پرونده سازی قسمت و یا تمام پول طرف رو کشیده بالا یا تا اونجا که ممکن بوده عقب انداخته و شخص از طریق شکایت پولش رو گرفته فکر کنم بیشتر آمار شکایت تو اداره کار رو داشته باشن رکورد دارن لااااشی ها همش از گور صاحب شرکت (بهش میگن دکتر ولی چوپونه) و دوست دخترش بلند میشه یک ماه براشون کار کنی یک سال پیرت میکنن از اینها پس.... تر من ندیدم