ویکی‌تجربهجستجو
سامه آرا
تجربهٔ کاری

مشاور اس ای پی

تجربهٔ کاری مشاور اس ای پی در سامه آرا — امتیاز ۵.۰ از ۵.

۵.۰· مشاور اس ای پی

به طور کلی شرکت فرهنگ خیلی خوبه داره و جای رشد زیادی برای افراد هست. اول کار حقوق تقریبا اندازه پایه وزارت کاره ولی هرچی میری جلوتر بیشتر میشه و حقوق نمایی رشد میکنه. محیط پویا و دوستانه از همه مهم تره که سامه آرا اینو داره. چون اس ای پی هم بازار خیلی خاصی داره هم داخل ایران هم خارج ایران خواهان زیادی داره. در کل به نظرم اگه دنبال رشد و یه محیط پویا هستید گزینه خوبیه

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۵.۰
مدیریت
۵.۰
حقوق و مزایا
۵.۰
تعادل کار-زندگی
۵.۰
فرصت رشد
۵.۰
توصیه به دیگران
۵.۰

تجربه‌های مشابه

سامه آرا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۴.۰

برای کسی که به این حوزه کاری (SAP ERP) علاقه مند باشه و بخواد مسیرش رو شروع کنه بهترین گزینه ست. به دلیل اینکه امکان یادگیری و رشد خوبی توش وجود داره. پروژه های پیاده سازی مختلف امکان تجربه کردن رو به افراد میده و این باعث رشدشون میشه. اگر با حوزه SAP آشنا باشید میدونید که توی این حوزه دانش و به روز بودنش خیلی مهمه و این شرکت از این منظر واقعا توی بازار پیشروست. شرکت رو به رشدی هست و مدیرها دغدغه بهتر کردن شرایط کارکنان رو دارن. محیط دوستانه و صمیمی ای داره و افراد معمولا از به اشتراک گذاری دانششون دریغ نمیکنن درباره حقوق باید گفت وقتی وارد میشید حقوق تقریبا همون پایه وزارت کاره ولی بعد از مدتی در صورتی که رشد داشته باشید افزایش حقوق های خوبی میشه گرفت. در کل شروع مسیر توی این شرکت یه مقدار سخته و فقط کسایی که واقعا علاقه داشته باشن یا انگیزه بالایی داشته باشن میتونن دووم بیارن. از معایب دیگه میشه به عدم امکان دورکاری و ساعت کاری بالا اشاره کرد.

سامه آرا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·abap developer
۵.۰
abap developer

محیطی عالی،دوستانه،با دیسیپلین،و نیز چالش برانگیز امکان رشد دانش در حوزه ERP و در آخر عرض کنم که شرکت سامه آرا دانش بنیان است و گرفتن امریه در آن امکان پذیر است .

سامه آرا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۵.۰

محیط دوستانه و پر از یادگیری داره. پروژه های متعدد شرکت هم امکان رشد سریع تر رو فراهم می کنه. برا کسایی که می خوان مهاجرت کاری کنند هم می تونه جزو گزینه های خیلی خوب محسوب بشه.

سامه آرا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۲.۰

کاش امکان دیسلایک وجود داشت تا کامنتای مثبت رو که احتمالا از طرف خودشونه دیسلایک کنم! حجم کار بالا(بالای 9 ساعت) و حقوق کم از ویژگی های بارزشونه به جز یکی از اعضای هیئت مدیره، بقیشون کاملا افراد عقده ای هستن که نگاه از بالا به پایینی دارن بابت اجرای پروژه ها مبالغ هنگفتی دریافت میکنن که در حد حقوق وزارت کار به کارکنانشون میدن! آموزششون توی دوره کارآموزی دادن چندتا کتابه! به جای سفته حسن انجام کار هم چک می‌خوان که بار حقوقی بالایی داره چهار سال هم تعهد به کار میخوان در کل توصیه نمی کنم

سامه آرا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۵.۰

به نظرم کسی میتونه نظر درست رو در مورد این شرکت بده که چندین سال از نزدیک به صورت مستقیم باهاش کارکرده باشه. طی این سال ها این شرکت مانند شرکت های دیگه چالش هایی داشته ولی هرچی زمان میگذشت بهتر میشد و واقعا به عینه شاهد بهبود در همه زمینه ها بودم. شرکت واقعا مزیت های خیلی زیادی داره : حقوق به موقع - پاداش فصلی - ساعت کاری شناور - تیم حرفه ای - محیط پویا - ایونت و کادوهای مناسبتی- امنیت شغلی - امکان پیشرفت شغلی - بیمه تکمیلی - وام - امکانات رفاهی و ورزشی و .... در مورد یادگیری بگم که بخش اصلی کتاب هست و در کنار هر نیروی جدید یک منتور و نیروی با سابقه هستش که به صورت مستقیم میتونه کمک و ساپورت کنه. شاید برخلاف گذشته که بیشتر نیروهای شرکت آدمای درون گرایی بودن الان کاملا محیط صمیمی هستش، نیروهای برون گرا میگیره و شیر دانش به معنای واقعی در یک تیم اتفاق میفته و جلسات مخصوصی برای انتقال دانش هم داریم. شرکت سعی داره نیروهای باهوش و با استعداد رو جذب و نگهداری کنه پس اگه دنبال پیشرفت و یادگیری در زمینه SAP هستین بهترین گزینه در بازار ایران سامه آرا هستش چون همیشه پروژه های متنوعی داره که میتونه به یادگیری و رزومه شما کمک کنه. مدیرعامل واقعا دلسوزه و تا میتونه سعی در برطرف کردن مشکلات بچه ها داره. در مورد حقوق هم طبیعی هستش که واسه شروع مثل جاهای دیگه ممکنه رنج پایینی داشته باشه ولی به مرور و با توجه به توانمندی ها افزایش حقوق های خیلی خوبی رو میشه شاهد بود. سابقه کاری و پروژه های پیاده سازی شده توسط سامه آرا در بازار ایران گویای عملکرد شرکت میباشد. در کل پیشنهاد می شود.

سامه آرا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۵.۰

وقتی وارد شرکت شدم فکر می‌کردم یاد گرفتن SAP خیلی زمان‌بر باشه، ولی فضای آموزشی و دوستانه اینجا باعث شد خیلی سریع پیشرفت کنم. حقوق اول کار خیلی بالا نبود، اما با هر پروژه جدید هم دانشم بیشتر شد و هم دریافتی‌ام. روزهای نزدیک به اجرای پروژه‌ها (Go-Live) سختی‌ها و کار زیاد خودش رو داره، اما حس موفقیتی که بعدش می‌گیری واقعاً ارزشمنده.