تخصص مخفی
تجربهٔ کاری تخصص مخفی در سایرو سافت — امتیاز ۵.۰ از ۵ (دی ۱۳۹۸ تا دی ۱۳۹۹).
من به صورت پارهوقت در سایروسافت کارهای هوش مصنوعی انجام میدم. شرکت محیط گرم و دوستانهای داره. مدیر شرکت با کارمندان رابطهی دوستانهای دارن و مهمتر از اون برای پیشرفت و یادگیری کارمندان با تجربه کاری کم، اهمیت بالایی قائلن.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
باسلام من درحال حاضر حدود یکسال است که دراین شرکت بعنوان مسئول دفتر مشغول بکار می باشم و دراین مدت هیچ مشکلی با همکاران و یا مدیریت نداشتم. محیط کاری بسیار صمیمی و دوستانه است و حقوق ومزایا هم به موقع پرداخت میشود وهیچوقت هیچ حقی از کارمند پایمال نمی شود. به شما دوستان توصیه میکنم اگر شرایط همکاری بااین شرکت را داشتید این فرصت را غنیمت شمرده و به هیچ وجه از دست ندهید. چون ارزش کارکردن برای کارفرما را دارد. موفق و موید باشید.
با سلام من بهترین و خوش ترین تجربه کاری که تو این مدت کار کردنم داشتم رو تو سایرو سافت به دست آوردم محیط بسیار گرم صمیمی کاری مدیریت بسیار عالی و با تجربه و مهربان....
من توی شرکت سایروسافت کارشناس Devops هستم. محیط دوستانه است . علاوه بر اینکه دوستان خوبی پیدا کردم، حتی دوستان خودم رو هم به شرکت معرفی کرده ام. همه پروژه ها با نظارت مدیر عامل می باشد،که ایشان بسیار دقیق هستند. ذر رفع مشکل همراه می باشند و برای پیشرفت کاری به همه افراد کمک می کنند. میانگین کل امتیازات:
من توی شرکت سایروسافت fullstack هستم و بسیار در محیط آرامی کار میکنم، محیط بسیار دوستانه است و تمامی کارها کاملا برنامه ریزی شده انجام میشه. مدیریت کاملا درست و اصولی است و از مزایای مدیر، دانش و درک بالای ایشون است. من از شاغل بودن در این شرکت کاملا راضی و خوشحال هستم.
استراتژی این شرکت استفاده از n نیرو به جای یک نیرو هستش و حداکثر فشار رو روی یک نیرو میارن. رفتار مدیریت در بسیاری از موارد حرفه ای نیست و در حیطه هایی که تخصص ندارن از شما توقع دارن که با ساختار مد نظرشون جلو برید. همه چیز توسط مدیر عامل کنترل میشه، شخصیت ایشون بسیار احساسی هستش و تصمیم گیری های احساسی زیادی در شرکت انجام میشه. شناوری 0 هستش و تاخیر 4 برابرحساب میشه و جالبه که اینها در قرارداد هم ذکر نمیشه!!! تسویه نهایی هم تقریبا 5-6 ماه بعد از خروج انجام میشه.