ویکی‌تجربهجستجو
سرور دات آی آر
تجربهٔ کاری۲۰ خرداد ۱۴۰۵

manager

تجربهٔ کاری manager در سرور دات آی آر — امتیاز ۳.۰ از ۵.

۳.۰· manager

تجربه کاری من در این مجموعه به دلیل برخی مشکلات در سطح مدیریت میانی، چندان مثبت نبود. برخی رفتارهای غیرشفاف، تصمیم‌گیری‌های سلیقه‌ای و نبود رویکرد واحد در مدیریت تیم باعث ایجاد نارضایتی در میان کارکنان شده بود. این موضوع باعث می‌شد افراد در بسیاری از مواقع نسبت به وظایف و انتظارات خود دچار ابهام شوند و همین مسئله به مرور بر عملکرد کلی تیم تأثیر منفی گذاشت و همکاری من را نیز تحت تأثیر قرار داد.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۳.۰
مدیریت
۳.۰
حقوق و مزایا
۳.۰
تعادل کار-زندگی
۳.۰
فرصت رشد
۳.۰
توصیه به دیگران
۳.۰

تجربه‌های مشابه

سرور دات آی آر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۳.۰

به عنوان تجربه کاری اولیه مجموعه نسبتا خوبی هستن. نباید انتظار بالایی داشته باشید؛ مثلا حقوق و مزایای خوب، امکانات خاص، ابزار مناسب و پیشرفته برای راحتی کار، انعطاف‌پذیری در برخورد با پرسنل و ... رو ازشون توقع نداشته باشید. یه مقداری قوانین خاص خودشون دارن مثل صمیمی نشدن همکارا با هم، به اسم کوچیک صدا نکردن، از لفظ آقا یا خانم پیش از فامیلی استفاده کردن، استفاده نکردن از فعل مفرد، غذا نخوردن پشت میز کارتون و ... که گاهی برای نیرو ممکنه اذیت‌کننده و زیادی خشک و سخت‌گیرانه باشه. از یه جایی به بعد هم نیرو پیشرفت و یادگیری جدیدی در مجموعه اصلا نداره و کاملا حس میکنه که دیگه کنار گذاشته شده در کل اگر سابقه کار ندارید و در حال یادگیری هستید میشه گفت شرکت خوبیه