manager
تجربهٔ کاری manager در سروشان — امتیاز ۳.۰ از ۵.
تجربه من در این شرکت نشان میدهد که نبود هماهنگی و شفافیت در سطح سرپرستی میتواند تأثیر قابل توجهی بر روحیه و عملکرد کارکنان داشته باشد. در این مجموعه، برخی رفتارهای غیرحرفهای مانند ایجاد حاشیه، عدم پیگیری صحیح مشکلات و نبود حمایت کافی از کارکنان باعث شده بود فضای کار از حالت حرفهای فاصله بگیرد. این موضوع در بلندمدت باعث کاهش انگیزه و افزایش فشار روانی در محیط کار شد و ادامه همکاری را برای من دشوار کرد.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
بزرگترین مشکل من در سروشان عدم تناسب حجم کار با تعداد نیروها بود. شرکت مشتریان بزرگ و شناختهشده زیادی دارد اما به نظر میرسد تعداد نیروهای عملیاتی متناسب با این حجم مشتری نیست. در نتیجه فشار زیادی روی کارشناسان وجود دارد. حقوق همیشه بهصورت چند مرحلهای پرداخت میشد و تسویه حسابها معمولاً زمانبر بودند. مدیریت توجه زیادی به رضایت مشتری دارد اما بعضی مواقع احساس میکردم رفاه و فشار کاری پرسنل در اولویت پایینتری قرار گرفته است.
همکاری با این مجموعه یکی از بهترین تجربههای کاری من بوده است. مدیریت بسیار مسئولیتپذیر و پیگیر که همواره پشتیبان تیم هستند، باعث شده تا کار کردن در این فضا بسیار لذتبخش باشد. شرایط کاری، نظم مجموعه و جو دوستانه حاکم، همگی در سطح بسیار بالایی قرار دارند. از حضور در این تیم واقعاً راضی هستم و آن را به افراد حرفهای پیشنهاد میکنم.
برنامه شون خیلی قدیمی . تیم برنامه نویسی رو دادن به کسی که سواد نداره. افرادی که این واحد و تیم را ترک کردن به دلیل مسائل اخلاقی بوده(خانمها که اکثرشون این برنامه نویس محترم چشمی بهشون داشته البته کسی پا میداد پاداشهای خوبی میداد بهش!! الانم یه خانم کنارش که هیچی از برنامه نویسی نمیدونه اما چون دوست دخترش نگهش داشته )، مسائل مالی اهم از حقوق و پاداش هیچ شفافیتی نداره،ترفیع هم تقریبا غیر ممکنه مگر(اگر خانم باشی با ایشون عشق و حال کنی، آقا باشی نقش خرابکار، زیر آب زن، دورو. حالا شاید اقا باشی و کارای غیراصولی ایشون رو انجام بدی نگهت داره) خلاصه برای آدم نرمال ، سالم پیشرفتی وجود نداره!!!
انگاری اومدی توی یک دانشگاهی که همه چیش با پارتی. اگه با مدیراش بلاسی رشد می کنی . منابع انسانی نداره. حقوق درست نمیدن . مدیراش هم نجسن . کثافت بازی این شرکت . سرپرست داد می زنه مدیر هیچی نمیگه انگار می ترسه. مدیراش پیشنهاد میدن به دخترا. هیچی براشون مهم نیست. اینجا فقط باید جون بکنی بعدشم هیچی . وقتی هم میخوای بری چندماه بعد با بیچارگی باید پولتو بگیری ازشون
نمیدونم چرا مدیران این شرکت به جای اینکه واقعا نقاط ضعف شرکت رو رفع کنند داخل سایت های تجربه کاری اصرار به خوب بودن و وجود بستر برای پرورش علم و دانش توی مجموعه شون دارن. نرم افزاری که این شرکت تولید کرده تک تک منوهاش کپی پیست شده ی SAP معروف هست ولی اون خیلی وقته که Web Based شده و سروشان همچنان داره با foxpro ای که برای دهه ۹۰ میلادی هست درجا میزنه . اینو گفتم تا دست تون بیاد و متوجه بشید دقیقا مثل دانشکده های ایران ، شما باید با علم دهه ۹۰ کار کنید. از این لحاظ با دانشکده ها مو نمیزنه.
من ۴ سال هست در شرکت سروشان کار می کنم. شرایط رشد اینجا فراهم هست و مثل یک دانشکده کسب و کار می مونه که به تو مهارت هایی رو یاد میده تا بتونی رشد کنی