ویکی‌تجربهجستجو
سما سامانه
تجربهٔ کاری

مصاحبه کاری

تجربهٔ کاری مصاحبه کاری در سما سامانه — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· مصاحبه کاری

واقعا باید خیلی اعصابت قوی باشع تا دو جلسه بری مصاحبه!!!! یک دور اچ آر باهات چونه میزنه ۵ تا ده میلیون حقوق درخواستیت رو میاره پایین بعد میری پیش مدیر عامل میگه سه ماه اول آزمایشی ما میتونیم تا ۲۰ تومن حقوق پایه بهتون بدیم آخه یکی نیست بگه ا ح م ق جون الان با ماهی بیست تومن مگه برنامه نویس فول استک پیدا میشه؟؟؟؟؟ بعدم منت میزاره اما تو اون سه ماه شما رو بیمه میکنم!!!¡!!!! بعدم با چندین نفر از نیروهای کاریشون تو لینکدین حرف زدم هیچ کدوم راضی نبودن

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

سما سامانه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس ارشد فروش
۲.۰
کارشناس ارشد فروش

بعضی از مدیران ارشد شرکت دروغگو و متاسفانه ریاکار، بسیار خودخواه و خود رای هستند. کار تیمی معنی کمی دارد اما ارتباط کارمندان مناسب است. رنج حقوق با توجه به درآمد خوب شرکت نسبت به شرکت های همکار کمی پایین تر است. مزایا کم اما سخت گیری هم وجود ندارد. در مجموع برای کسب تجربه و رشد فضا مناسب است اما مدیریت کلان اصلا اصولی و صحیح نیست.

سما سامانه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

این شرکت فقط یکسری نیروی فسیل داره که میدونن اگه از اون جا برن هیچ جا براشون کار نیست شرکتم بخاطر بیزینس پیچیده اش و اینکه هیچ چیزی رو تحلیل نکرده و سند تحلیل نداره اونا رو به زود نگه داشته همه تکنولوژی ها قدیمیه و بیش از پونزده ساله هیچ آپدیتی نکردن کد های اسپاگتی که فقط با آدامس کاری داره کار میکنه اگه آرامش روانتون براتون مهمه دور این شرکت رو خط بزنید یه ساختمون قدیمی با کلی سیستم کامپیوتری قدیمی و صندلی های فنر دررفته اصلا شرکتی که روز مصاحبه شما رو بشونه رو صندلی پلاستیکی معلومه چه جور جاییه!

سما سامانه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۱.۰
برنامه نویس

یکی از ضعیف ترین مجموعه های نرم افزاری کشور هستند با مدیریت بسیار ضعیف و لوس و خودخواه و دروغگو برای شروع به کار از سن کم و پیدا کردن تجربه کافی خوبه اما برای پیشرفت و رشد حتما به فکر جای دیگه ای باشید.

سما سامانه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پشتیبان
۱.۰
پشتیبان

پشتیبان بودم تجربه بسیار بدی بود به خصوص مدیر پشتیبانی یک آذری زبان نفهم. همچنین مدیرعامل شرکت یک آدم بدبین، بیمار و دروغگو از طریق یکی از کارمندایی که پته اونها رو ریخته بود بیرون متوجه قرارداد 10 میلیاردی سال 1402 با وزارت بهداشت شدم که حسابی گند شرکت زد بالا و تعدادی از برنامه نویس ها رفتن چون با توجه به حقوق پایین همچین قراردادهایی جای تعجب داره با چه رانتی بسته میشن اون وقت مدیران ارشد با لبخند ا ح م ق انه بهانه اخذ وام های گوناگون برای چرخوندن شرکت رو داشتن.

سما سامانه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
۳.۰
تخصص مخفی

توی سما سامانه اگر مورد اخلاقی یامورد خیلی خاصی نداشته باشی میتونی خیلی راحت بمونی.پیشرفت کردن توش برای یسری آدما راحت بوده و برای یسری نه.واقعا بعد از چندین سال کار کردن نفهمیدم ملاک ارتقا شغلی و حقوقی توی این شرکت چی بود. اما چیزی که هست جو خیلی صمیمی داره و آدم ها اکثرا دانسته هاشونو اتقال میدن. چیزی که منو اذیت میکرد توی این شرکت ، این بود که اگر یکی خودشو خوب میتونست شو بکنه به چشم میومود و اگر کسی کارهاشو به درستی انجام میداد و دنبال ارتقا شغلی هم بود ولی سرش تو کار خودش بود ، به چشم نمیومد. چیزی بعنوان پاداش و مزایا و کارانه و.... هم اصلا در شرکت تعریف نشده. در کل میتونم بگم اگر مدیریت یکم بهتر عمل بکنه و به کارمندا برحسب لیاقت واقعیشون اهمیت بده شرکت خوبی هست.مخصوصا برای کسی که بخواد از نظر علمی رشد بکنه اما حقوق و مزازیا براش زیاد اهمیت نداشته باشه.