ویکی‌تجربهجستجو
سنجه کیش
تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵

مصاحبه برنامه نویسی Nodejs

تجربهٔ کاری مصاحبه برنامه نویسی Nodejs در سنجه کیش — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· مصاحبه برنامه نویسی Nodejs

دفعه اول مدیر منابع انسانی یه فرم داد پر کردم و یکسری اطلاعات پایه گرفت و بعد بامدیرعامل و رئیس شرکت صحبت کردم ، بعد از چند روز دوباره تماس گرفتن جلسه بعدی رو گذاشتن دفعه دوم با سرپرست ارشد برنامه نویسشون صحبت کردم و ایشون تایید نهایی رو انجام داد گویا مدیر عامل ش کلی تجربه مصاحبه داشته و کاملا شرایط رو یکجور فراهم میکنه که به هیچ چیز شک نمیکنی ظاهرش خوب بود ، از درون شرکت پوسیده بود ، نه کار ها حساب کتاب داشت ، نه حقوق به موقع میدادن شرکت خانوادگی اداره میشد ، با خانم و پسرش .

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

سنجه کیش
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس اندروید
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس اندروید

یه سری سوال کلی و نمونه کار خواستن که من همرام داشتم و ارائه دادم.خیلی خودشون مسلط نبودن.یه شرکت خانوادگی بود که زن و شوهری راه انداخته بودن.کلا جزو عجیب ترین جاهایی بود که دیده بودم.در کل مصاحبش آسون و شایدم نمایشیه.مشکلات بعد از ورود شروع میشه که اصلا حقوق و بیمه و چیزایی که تو مصاحبه گفتن رو عمل نمیکنن.جالب اینجا بود که مدیرعامل شرکت وسط مصاحبه سیگار میکشید???? من که یه هفته بیشتر نرفتم دیگه.هر روز مامور میاد و دعواست تو شرکت.کلا هم یه زن و شوهر و پسرشون اونجان که هیچ الگوی سازمانی رو رعایت نمیکنن و خیلی بی در و پیکره.تقریبا همه نیروها بعد سه ماه به خاطر حقوق ندادن میرن شکایت میکنن و اینا نیروی جدید میگیرن و همین چرخه ادامه داره.پیشنهاد میکنم اصلا نرید سمتشون.حتی برای مصاحبه وقتتون رو تلف نکنید. ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: دنبال ادمای ساده و بی زبون میگردن که نتونن اعتراض کنن یا دنبال حقوقشون بیفتن