ویکی‌تجربهجستجو
سنجه کیش
تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵

مصاحبه برنامه نویس اندروید

تجربهٔ کاری مصاحبه برنامه نویس اندروید در سنجه کیش — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· مصاحبه برنامه نویس اندروید

یه سری سوال کلی و نمونه کار خواستن که من همرام داشتم و ارائه دادم.خیلی خودشون مسلط نبودن.یه شرکت خانوادگی بود که زن و شوهری راه انداخته بودن.کلا جزو عجیب ترین جاهایی بود که دیده بودم.در کل مصاحبش آسون و شایدم نمایشیه.مشکلات بعد از ورود شروع میشه که اصلا حقوق و بیمه و چیزایی که تو مصاحبه گفتن رو عمل نمیکنن.جالب اینجا بود که مدیرعامل شرکت وسط مصاحبه سیگار میکشید???? من که یه هفته بیشتر نرفتم دیگه.هر روز مامور میاد و دعواست تو شرکت.کلا هم یه زن و شوهر و پسرشون اونجان که هیچ الگوی سازمانی رو رعایت نمیکنن و خیلی بی در و پیکره.تقریبا همه نیروها بعد سه ماه به خاطر حقوق ندادن میرن شکایت میکنن و اینا نیروی جدید میگیرن و همین چرخه ادامه داره.پیشنهاد میکنم اصلا نرید سمتشون.حتی برای مصاحبه وقتتون رو تلف نکنید. ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: دنبال ادمای ساده و بی زبون میگردن که نتونن اعتراض کنن یا دنبال حقوقشون بیفتن

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

سنجه کیش
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویسی Nodejs
۱.۰
مصاحبه برنامه نویسی Nodejs

دفعه اول مدیر منابع انسانی یه فرم داد پر کردم و یکسری اطلاعات پایه گرفت و بعد بامدیرعامل و رئیس شرکت صحبت کردم ، بعد از چند روز دوباره تماس گرفتن جلسه بعدی رو گذاشتن دفعه دوم با سرپرست ارشد برنامه نویسشون صحبت کردم و ایشون تایید نهایی رو انجام داد گویا مدیر عامل ش کلی تجربه مصاحبه داشته و کاملا شرایط رو یکجور فراهم میکنه که به هیچ چیز شک نمیکنی ظاهرش خوب بود ، از درون شرکت پوسیده بود ، نه کار ها حساب کتاب داشت ، نه حقوق به موقع میدادن شرکت خانوادگی اداره میشد ، با خانم و پسرش .