تخصص مخفی
تجربهٔ کاری تخصص مخفی در سیدوک — امتیاز ۳.۰ از ۵ (بهمن ۱۳۹۸ تا بهمن ۱۳۹۹).
سیدوک خوبه، اما تو باور نکن ;) بسیار مجموعهای پویا، حرفهای و خوبی است که ارزش نیروی کار براش در اولویت هست. :) در این حد که بدون شکایت شما میتونی حقوقت بگیری :) یا مثلا بیمه مرتب رد میکنن (البته با فرض اینکه سامانه تامین اجتماعی خودت چک نکرده باشی!) :) مثلا یهو نمیگن این ماه 50 درصد حقوق فقط پرداخت میکنیم و اگه بقیهشو میخوای برید شکایت کنید :) اینقدر قرارداد خوبی بستن با پرسنل که از 17 مورد شکایت، 16 تاش شد رای علیه سیدوک، که اینم چیزی از ارزشهای این شرکت کم نمیکنه. حتی سفتهتونو گرو نگه نمیداره :) هر وقت جدا شدی بعد از کلی دوندگی و بعد از 9 ماه بهت میدن :)
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
من در ‘مارکتینگ’ شرکت سیدوک بصورت تمام وقت و به مدت کمتر از یکسال کار کردم و آخرین سال همکاری من ۱۳۹۸ بوده.
من در شرکت سیدوک بصورت تمام وقت و به مدت کمتر از یکسال کار کردم و آخرین سال همکاری من ۱۳۹۸ بوده.
در پاییز ۹۸ با توجه به مصاحبه و دیدن تیم خوب و حرفه ای جمع شده در واحد مارکتینگ این مجموعه، وارد این مجموعه شدم. از همان ابتدای کار ضعف مدیریت به چشم میخورد اما تیم خوب باعث شد که در این مجموعه بمانم. اواخر بهمن با شیوع کرونا به دستور مدیریت کارهارو بصورت دورکاری انجام دادیم تا اینکه در ۲۵ اسفند پیامی دادند مبنی بر اینکه حقوق اسفند ماه پرداخت نمیشه و شاید شش ماه آینده نیمی از اون رو پرداخت کنند که با اعتراض همه روبرو شد و اعلام شد که با همه قطع همکاری می کنند بجز تعدادی که آنها هم درصورت همکاری با نصف حقوق بصورت دورکاری و تا چهار ماه آینده پولی دریافت نمیکنند. هیچکس این شرایط را قبول نکرد و گفته شد اصلا پول تون رو نمیدیم برید شکایت کنید . در ضمن لیست بیمه هم رد نشد خوشبختانه اکثریت نسبت به شکایت اقدام کردند و باتوجه به سابقه این شرکت در وزارت کار همه رای ها به نفع کارمندان صادر شد. در هر صورت توصیه میکنم به هیچ وجه به این مجموعه با نامهای سیدوک یا موسسه حقوقی پارسه امین پایتخت بین الملل به هیچ صورتی همکاری نکنید. 🙏