It man
تجربهٔ کاری It man در سینا پیشگام دارو نوین — امتیاز ۲.۰ از ۵ (خرداد ۱۴۰۱ تا خرداد ۱۴۰۲).
اصلا جای خوبی برای کار نیست، ظاهر قشنگ ولی باطن داغون، ماهی 4 5 نفر تو این شرکت عوض میشند. جو دوستانه نداره و همه دنبال خراب کردن بقیه هستند. من برا کار ای تی رفتم و بعد از 6 ماه اومد بیرون، حقوق کمی میدند
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
برادر مدیر عامل دروغ گو است و برعلیه پسر مدیرعامل تمام مطالب فضای مجازی را می نویسد. عمو علیه برادرزاده است. مدیرعامل همه را وسیله می کند تا به اهداف شخصی اش در خانواده اش برسد.
مدیرعامل و خانواده اش شامل پسرش، برادرش، خواهرزاده اش، ارباب و رعیتی با مردم تا می کنند. پرخاشگر و بی تربیت اند. از کشورپول خارج می کنند و می اندازند گردن کارمندان. در این شرکت برای طنابشان دنبال گردن می گردند.
مديرعامل این شرکت کلاهبردار است. برادرش از خودش کلاهبرداران است. ۵ نفر فقطاز خانواده خودشان در شرکت هستند. این شرکت دزدها و کلاهبرداران است.
به مدت 3 ماه در این مثلا شرکت داروسازی بودم. یک شرکت خانوادگی بد با مدیریت بسیار ضعیف. کلنا 40 نفر هستن که در سال همه عوض میشن. قانون کار رعایت نمیشه و هر جور که دلشون میخواد با کارگر و کارمند رفتار میشه. انواع بی احترامی ها توسط مدیرعامل و برادرش انجام میشه. نیرو رو رده خودشون میدونن. خیلی بی احترامی می کنن.دو لیست هستن و فرار مالیاتی دارن. شرکت کثیف و نیروها همه ناراضی هستن. هرکی اینجا میره از سر ناچاری برای مدت کوتاهی میره تا کار پیدا کنه. داداش و پسر و زن و خاله و همه دوستان دارن تو شرکت. موقع رفتن نیرو خیلی بی احترامی میکنن و برای منابع انسانی اصلا ارزش قائل نیستن. تو مدت 3 ماهی که من بودم 7 نفر استعفا دادن. همه هم بخاطر بی نظمی زیاد شرکت و بی احترامی بهشون بود. هچ مزیت خاصی شرکت نداره.هیچی آموزش نمیدن. روی قرارداد نشون یکماه زوتر خواستید برید خبر بدید ولی خودشون هرموقع دلشون خواست میندازن بیرون.تسویه حساب 3 ماه بعد میدن سفته سفید امضا میگیرن که 6 ماه بعد میدن. بدترین شرکت با اختلاف زیاد اینجاست.اصلا نرید
کمتر از یکسال اینجا بودم. مدیرعامل و برادرش فردی حیله گر و دروغگو هستند اصلا پول خرج منابع انسانی شرکت نمیشه و خسیس هستن. بی احترامی توسط برادر مالک که بهش مهندس میگن انجام میشه دویست هستن فرار مالیاتی دارن. هیچ مزیت خاصی و رفاهیاتی ندارند شرکت بی نظم و بی برنامه هست شرکت خانوادگی که پدر،مادر،پسر،برادر ، دختر خاله و... هستن تو شرکت در کلنا خیلی بد هستن و اصلا جای کار کردن نیست. سفته اول کار میگیرن و بعد از رفتن شش ماه طول میکشه تا بدن
تمام امورشان غیرقانونی است. سازمان غذا و دارو و اداره کار باید بر روی این شرکت نظارت کنند. تمام اتاق های خانم ها دوربین دارد و صدا ضبط می شود. برادر مدیرعامل کلاهبردار است.