ویکی‌تجربهجستجو
سینماتیکت
تجربهٔ کاری۱۸ آبان ۱۳۹۹ · آذر ۱۳۹۸ تا آذر ۱۳۹۹

تخصص مخفی

تجربهٔ کاری تخصص مخفی در سینماتیکت — امتیاز ۳.۰ از ۵ (آذر ۱۳۹۸ تا آذر ۱۳۹۹).

۳.۰· تخصص مخفی

متاسفانه تیم برنامه نویس به شدت زیر آب زن هستن و چندین نفر را باعث فرار یا اخراجش از شرکت شده و حتی وقتی از شرکت رفتن هم زنگ زدن به مدیر شرکت جدیدشون که زیرابشون رو بزنن . تیم مارکت فاقد تخصص در این حد که این قابلیت رو داره که توی هر جلسه ای که حضور پیدا میکنه باعث میشه به نفع طرف مقابل اون جلسات مارکتینگ تموم بشه اگر برای مصاحبه به این شرکت مراجعه کردید و یک دسته بیل که دسته ش رو روغن جلا زدن توی اتاق جلسه دیدید تعجب نکنید و نترسید ؛ سایر شغل ها در سینماتیکت دقیقا سیستم کارمندی یه شرکت دولتی هست با این فرق که آزاد تر هست محیط به نسبت این شرکت ها اگر به عنوان گرافیست مشغول به کار شدید انتظار این رو داشته باشید که یک کار خیلی داغون و بی توازن رو ازتون بخوان و باید اون رو انجام بدید وگرنه میفرستنتون برید و خلاقیت توی پوستر مهم نیست اون چیزی که مدیر مارکت بهتون میگه باید انجام بشه و بیشتر فوتوشاپ کار نیاز هست ولی توی استخدام میزنن گرافیست :) تلاش هم نکنید به مدیران ایداه جدیدی بدیدو خلاقیت بروز بدید چون دانش خاصی ندارن توی درک این موارد . تنها مزیتش فقط پرداخت به موقع حقوق هست وگرنه با برده داری فرقی نداره خلاصه من اگهی استخدام از این شرکت ببینم توصیه میکنم کلاهتون رو بردارید فرار کنید . با تشکر از سایت جاب گای با این پلتفرم خوبشون ای کاش قبل شروع کار ما هم این سایت بود.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۳.۰
مدیریت
۳.۰
حقوق و مزایا
۳.۰
تعادل کار-زندگی
۳.۰
فرصت رشد
۳.۰
توصیه به دیگران
۳.۰