ویکی‌تجربهجستجو
سيگما
تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵

“سیگما یک شرکت عادی نیست ! مراقب باشید”

تجربهٔ کاری “سیگما یک شرکت عادی نیست ! مراقب باشید” در سيگما — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· “سیگما یک شرکت عادی نیست ! مراقب باشید”

من در شرکت سیگما بصورت تمام وقت و به مدت ۱ تا ۳ سال کار کردم و آخرین سال همکاری من ۱۳۹۶ بوده.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰