ویکی‌تجربهجستجو
شبکه اف استریم
تجربهٔ کاری۱۱ تیر ۱۳۹۸ · مرداد ۱۳۹۷ تا مرداد ۱۳۹۸

Full Stack

تجربهٔ کاری Full Stack در شبکه اف استریم — امتیاز ۵.۰ از ۵ (مرداد ۱۳۹۷ تا مرداد ۱۳۹۸).

۵.۰· Full Stack

محیط بسیار حرفه ای و آرام فضایی بر اساس تجربه و دانش مدیرانی باتجربه و حرفه ای درکل که من خیلی راضی بودم و هستم وقتی اینجام درسته اول راهن ولی همین که برنامه دارن مهمه و ایندشون خوب خواهد بود

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۵.۰
مدیریت
۵.۰
حقوق و مزایا
۵.۰
تعادل کار-زندگی
۵.۰
فرصت رشد
۵.۰
توصیه به دیگران
۵.۰

تجربه‌های مشابه

شبکه اف استریم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Full Stack
۱.۰
Full Stack

بدترین فضای کاری با مدیر های بسیار بی شخصیت که به راحتی به شما توهین خواهند کرد. هیچ اهمیتی به کار شما نمیده. حقوق رو خیلی راحت پرداخت نمیکنند و میگن اول خروجی کارت رو نشون بده. مهم هم نیست که یک کار قراره 2 ماه طول بکشه. حقوق میخواید باید مثل بقیه آدم های اونجا بهشون درغون بگید. فقط حرف زدن رو خوب بلدند ولی یکم که بگذره متوجه میشید که فقط حرفه و عملی در کار نیست. 15 ساله که کارم برنامه نویسی و طراحی سایت هست و کلی شرکت های مختلف کار کردم ولی مدیر اینقدر بی ادب، بی منطق و خودخواه ندیدم. ضمنا بیمه و اضافه کاری خبری نیست. طبق گفته خودشون اگه صلاح بدونن پاداش می دن. ما که همون رو هم ندیدیدم . همون حقوق رو هم ندادند چه برسه به پاداش. آخرشم گفتند همین حقوقی هم که گرفتی زیادیت بوده. ضمنا اون آدمی که الان اینجا به عنوان Full Stack اطلاعات پر کرده فیک هست یا هم خودشون هستن. چون کسی نبود اونجا به غیر از من که کار فنی انجام بده.