ویکی‌تجربهجستجو
شرکت مهندسی ارتباطی پیام‌ پرداز
تجربهٔ کاری۲۸ خرداد ۱۴۰۵

برنامه نویس

تجربهٔ کاری برنامه نویس در شرکت مهندسی ارتباطی پیام‌ پرداز — امتیاز ۲.۰ از ۵.

۲.۰· برنامه نویس

منابع انسانی شرکت کاملا در لایه مدیریتی حل شده و میشه گفت منابع انسانی نداره. لایه مدیریتی سن بالا و راکد هست. این دو عامل کنار هم باعث شده که حتی اگر نیروی خوب و دغدغه مندی هم تو شرکت هست نتونه کاری از پیش ببره چون نه اختیاری داره و نه کسی به حرفش گوش میده. و نه امیدی به این هست که در آینده اختیاری داشته باشه یا کسی به حرفش گوش بده. زمانی واقعا شرکت خوبی بوده و صد حیف که دیگه نیست.

نقاط قوت

بیمه تکمیلی
پرداخت حقوق به موقع
زمان کاری شناور

نقاط ضعف

محیط غیر حرفه ای
عدم پیشرفت
مدیریت ضعیف

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۲.۰
مدیریت
۲.۰
حقوق و مزایا
۲.۰
تعادل کار-زندگی
۲.۰
فرصت رشد
۲.۰
توصیه به دیگران
۲.۰

تجربه‌های مشابه

شرکت مهندسی ارتباطی پیام‌ پرداز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·SOC TIRE 1
۳.۰
SOC TIRE 1

این شرکت به شدت حیفه که اینقدر داغونه تیم منابع انسانی و مالی به شدت خفن و عالی هستن اما تیم فنی داغون ترین چیزی بود که تا حالا توی این 2 سال کار کردن دیدم این شرکت حقوق به شدت کمی به نسبت جاهای دیگه بهتون میده و بعد از اون مجبور هستید با اشغال ترین ابزاری های ممکن که ایرانی ساز و ساخته خوشونه کار کنید و همه اینا اکثریت به خاطریت مدیران داغون تیم فنی هستن این Siem باگ زیاد داره و طراحی افتضاحی داره و عملا ناکار امده تیم فنی زد و بند توی این شرکت زیاده و شاهد پارتی بازی های زیادی هستید مخصوصا توی حقوق و امریه کردن به نظرم فقط برای سابقه کار بیایند و یا در ازای خوابیدن پول گرفتن چون شرکت از لحاظ فنی قوی نیست و هیچ جای پیشرفت هم نداره تهش هم دیونه میشید میرید مثل همه برای امریه هم ارزش نداره بیاند چون به شدت دهنتون رو سرویس میکنن و بعد از 2 سال از سهمیه استفاده میکنن و امریه تون میکنن