برنامه نویس
تجربهٔ کاری برنامه نویس در شرکت مهندسی ارتباطی پیام پرداز — امتیاز ۲.۰ از ۵.
منابع انسانی شرکت کاملا در لایه مدیریتی حل شده و میشه گفت منابع انسانی نداره. لایه مدیریتی سن بالا و راکد هست. این دو عامل کنار هم باعث شده که حتی اگر نیروی خوب و دغدغه مندی هم تو شرکت هست نتونه کاری از پیش ببره چون نه اختیاری داره و نه کسی به حرفش گوش میده. و نه امیدی به این هست که در آینده اختیاری داشته باشه یا کسی به حرفش گوش بده. زمانی واقعا شرکت خوبی بوده و صد حیف که دیگه نیست.
نقاط قوت
نقاط ضعف
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
این شرکت به شدت حیفه که اینقدر داغونه تیم منابع انسانی و مالی به شدت خفن و عالی هستن اما تیم فنی داغون ترین چیزی بود که تا حالا توی این 2 سال کار کردن دیدم این شرکت حقوق به شدت کمی به نسبت جاهای دیگه بهتون میده و بعد از اون مجبور هستید با اشغال ترین ابزاری های ممکن که ایرانی ساز و ساخته خوشونه کار کنید و همه اینا اکثریت به خاطریت مدیران داغون تیم فنی هستن این Siem باگ زیاد داره و طراحی افتضاحی داره و عملا ناکار امده تیم فنی زد و بند توی این شرکت زیاده و شاهد پارتی بازی های زیادی هستید مخصوصا توی حقوق و امریه کردن به نظرم فقط برای سابقه کار بیایند و یا در ازای خوابیدن پول گرفتن چون شرکت از لحاظ فنی قوی نیست و هیچ جای پیشرفت هم نداره تهش هم دیونه میشید میرید مثل همه برای امریه هم ارزش نداره بیاند چون به شدت دهنتون رو سرویس میکنن و بعد از 2 سال از سهمیه استفاده میکنن و امریه تون میکنن