ویکی‌تجربهجستجو
شرکت پارمیس
تجربهٔ کاری

فروش

تجربهٔ کاری فروش در شرکت پارمیس — امتیاز ۳.۰ از ۵.

۳.۰· فروش

من خيلي سال اونجا مشغول بودم و جز خوبي از مديران هيچي نديدم و حقوق به موقع و تلاش براي رضايت كارمندان برايشان خائزه اهميته و دوست دارند همه چيز به بهترين نحوه براي كارمنداشون باشه من به دليل مهاجرت ا. اين شركت اوندم بيرون و گرنه شركت خوب و با وجداني بود مرسي از تيم بسيار عالي و حرفه اي پارميس موفقيت هاتون رو ببينم و بشنوم

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۳.۰
مدیریت
۳.۰
حقوق و مزایا
۳.۰
تعادل کار-زندگی
۳.۰
فرصت رشد
۳.۰
توصیه به دیگران
۳.۰

تجربه‌های مشابه

شرکت پارمیس
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پشتیبانی
۱.۰
پشتیبانی

اولش که در باغ سبز نشون میدن و همه چی گل و بلبله. رفتارشونو خییییلی صمیمی میکنن تا بهت نزدیک بشن. غلام حلقه به گوش می‌خوان، اگه مثل خودشون دورو باشی میتونی اونجا دووم بیاری. بین کارمندا خیلی فرق میذارن، اگه هرچی بگن بگی چشم باهات خوبن. ۹ ساعت کار هست ولی ۸ ساعت حساب میشه، نیم ساعت ناهار و نیم ساعت به قول خودشون بالاخره سرویس هستی یا تلفنت زنگ میخوره کم میکنن!!! مرخصی به زوررررر میدن، نخوای کار کنی و بخوای بیای بیرون با سفته و سنوات ندادن تهدیدت میکنن. حقوق خیلی از کارمندان کمتر از وزارت کاره. دو مرحله حقوق میدن با تاخیر زیاد منابع انسانی روباه صفتی داره که بجای مدیرعامل بی کفایتش با اون برخورد دارید و هرچی بگید میگن قانونه و اجازه اعتراض نداری. بعضی روزهام ماشاالله دعوای مشتری هایی که میان اونجا و داد و بیداد و اعتراض میکنن رو خواهید دید. مراقب قرارداد امضا کردن باشید چون قرارداد درست درمونی نیست و همه جوره دست و پا تون بسته س. هر حرفی هم زده باشن یا قولی داده باشن بعد که میگی زیرش میزنن که نه ما چنین چیزی نگفتیم. توهم توطئه دارن و از اینکه همکارا باهم بیان و برن وحشت دارن، دوربین همراه با شنود هم که همیشه روتون زومه و حتی صفحه چت گوشیتون رو میبینن در کلللللللل یه جوری دروغ میگن خودشونم دروغاشونو باور میکنن

شرکت پارمیس
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس c#
۲.۰
برنامه نویس c#

کسی با کسی اجازه حرف زدن نداشت وقت ناهار بشدت فیکس بود ساعت کاری زیاد ضمانت دو ساله کار میخواستن خشک ترین محیط کاری که تا امروز تجربه کردم دو هفته کار کردم و دیدم نمیتونم بمونم و نموندم