ویکی‌تجربهجستجو
شرکت چوب و هنر
تجربهٔ کاری۱۸ بهمن ۱۴۰۱ · اسفند ۱۴۰۰ تا اسفند ۱۴۰۱

تجربهٔ کاری در شرکت چوب و هنر — امتیاز ۱.۰ از ۵ (اسفند ۱۴۰۰ تا اسفند ۱۴۰۱).

۱.۰·

با سلام شرکتی با مدیریت خانوادگی دارای 4 مدیر که مشکلات فرمایشی با یکدیگر دارند سوء استفاده کامل از کارکنان.قرارداد های 1 ماهه که هر زمان بهره مورد نظرشان گرفته شده قرارداد را تمدید نکرده و در واقع اخراج میکنند کار مبلمان فصلی است و از این جهت هر سال در بازه زمانی پیک کار استخدام و 6 ماه بعد عدم تمدید قرارداد من بمدت 6 ماه در پیک کار پست مدریتی داشتم و علیرغم رضایت کلامی خودشان بعد از افت کار بدلیل سیاست های کاری قراردادم تمدید نشد. چند ماه بعد دوباره آکهی کار دادند و این روند 3 سال است قابل مشاهده در سایت های استخدامی است شرکتی با ظاهر خوب اما باطن کثیف و سوء استفتده محض از نیروی مجرب ساعت کاری و روزهای کاری اعلامی در آگهی های استخدام نیز دروغ محظ است

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

شرکت چوب و هنر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

شرکتش حقوق بسیار پایین قردادهای یک ماهه ک هروقت دلشون بخاد اخراجت میکنن ...ضعف مدیریتی بیداد میکند افردای ک زیر اب زن وچاپلوس هستن زودتر ارتقا میگیرن....برخی کارکنان زن که سمت خاصی هم ندارن در همه ی کارها دخالت و اظهار نظر میکنند و شرکت رو به کثافت خالی کشاندند. خلاصه عوضی ترین ادما عمرم رو تو این شرکت دیدم