مدیر تدارکات
تجربهٔ کاری مدیر تدارکات در شیمی کاران جلودار — امتیاز ۵.۰ از ۵ (دی ۱۳۹۸ تا دی ۱۳۹۹).
اون دوست عزیزی که سه تا نظر قبلی رو نوشتی و خودت لایک می کنیش خب عزیز دل شما غرض داری قبول ولی چرا دروغ وارد حرفات میکنی و حتی از یه جمله راست استفاده نکردی من هشت سال اینجا کار کردم و میکنم اما ندیدم حقوق به غیر دو یا سه ماه اونم به علت وضع بازار با تاخیر پرداخت بشه بقیه موارد همیشه سر موقع بوده میزان حقوق هم برای همه بالاتر از انتظار بوده و تو منطقه بخاطر حقوق خوبش معروفه در ضمن پاداش هم که همیشه داره محیطش هم مدیریت همیشه تحت کنترل داشته و امنیت خوبی داره هر مدیری ضعف هایی داره ولی ندیدم مجموعه مدیریتی که این شخص میگه ضعیفه رفتار نامناسب یا غیر مدیریتی داشته باشه شما کاملا دشمنی شخصی با مجموعه مدیریت داری. شما که انقد خوب به مردم شناخت میدی لطفا اطلاع رسانی هم بکن که این مجموعه با همین مدیریت ۲۰ ساله داره کار میکنه و درحال حاضر حدود ۳۰۰ پرسنل راضی داره. این شرکت به همراه سه شرکت دیگه یه مجموعه به نام گروه صنعتی کاریزماتک رو تشکیل میدن که از لحاظ کارایی،مدیریتی،امنیتی،اجتماعی و حتی سیاسی و باقی موارد در سطح قابل قبول و بالایی قرار دارند و انشالله با قدرت رو به جلو در پیش هستن از لحاظ بیمه ای و جایگاهی در جامعه بسیار محیط عالی همه مدیران در تمامی شرکت ها فقط به نفرات محبوب خودشون توجه دارن اما اینجا مدیران نگاهشون و توجه شون به پرسنل شرکت عادلانه و در یک سطحه امیدوارم روزی برسه که همه یاد بگیرن دروغ نگن و جرات گفتن حقیقت رو داشته باشن یا علی
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
چند سالی مشغول به کار هستم. تاکنون مسئله ای در خصوص حقوق و مزایا وجود نداشته و اولویت شرکت به کارکنان و معیشت آن ها بوده و هست و خواهد بود. حقوق و دستمزد هم بر اساس بهره وری در نظر گرفته می شود.
مدیریت ضعیف، بی نظم ، ساعات کاری بالا ، مدیر بی سواد، حقوق کم امنیت شغلی پائین هست اولش قرارداد 1ساله می بندن بعدش دوباره از اول نیروی جدید میارن بعد1سال
باسلام بنده حدود 1سال و نیم براساس قراردادی که انجا بصورت تمام وقت داشتم کار کردم حقوق بسیار پائینی میدن مرخصی خیلی سخت داده میشه تایم کاری بالا فرهنگ سازمانی بسیار ضعیف هست کارمندا برای هم تا انجا که میشه میزنند مدیر بخش تولیدشونم فردی بی سواد و پرمدعاست متاسفانه تحصیلاتش علوم سیاسی هست ولی تو همه زمینه های فنی با اصرار زیاد اعمال نظر میکنه که بسیار خسته کننده هست
با سلام شرکت ضعیفی هست که مجموعه مدیریتی پرمدعایی داره با کار زیادی که از کارکنانش میخواد ولی حقوق کمی میده و اونم با تاخیر به هیچوجه برای کار به این شرکت مراجعه نکنید مخصوصا کارخونشون شعبه تهرانشون قدری بهتر هست