ویکی‌تجربهجستجو
طرح و پردازش غدیر
تجربهٔ کاری۱۵ بهمن ۱۳۹۹ · اسفند ۱۳۹۸ تا اسفند ۱۳۹۹

برنامه نویس

تجربهٔ کاری برنامه نویس در طرح و پردازش غدیر — امتیاز ۲.۰ از ۵ (اسفند ۱۳۹۸ تا اسفند ۱۳۹۹).

۲.۰· برنامه نویس

اعضای تیم برنامه نویسی خیلی صمیمی با هم هستند و بچه های خوبی از نظر اخلاقی داره .. ولی پروژه هایی که دارن رووش کار میکنند خیلی قدیمی هست اصلا بار علمی نداره .. حقوق هم ی کم از وزرارت کار بیشتر هست ...در کل پیشنهاد نمیکنم ... پاداش و بن و مزایا اصلا نداره ... فقط روز تولد ی 50 تومن پول میدن همین

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۲.۰
مدیریت
۲.۰
حقوق و مزایا
۲.۰
تعادل کار-زندگی
۲.۰
فرصت رشد
۲.۰
توصیه به دیگران
۲.۰

تجربه‌های مشابه

طرح و پردازش غدیر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۲.۰

اصلا تجربه خوبی نبود. وعده هایی که دادن عملی نشد حقوق خیلی پایین که ۲۰م بسته میشه ولی پنجم ماه بعد پرداخت میشه عملا نصف ماه حقوقت رو هم نگه میدارن. شرکت گداعه ی جعبه دستمال کاغذی بخوای باید ایمیل بزنی انبار مدیرت تایید کنه بهت بدن. سفته سنگین میخوان که بار روانی زیادی داره. لوکیشن شرکت تو مطهری و طرحه و اگه غرب باشی سر ترافیک مدرس واقعا اذیت میشی. به هیچ عنوان پیشنهاد نمیدم.

طرح و پردازش غدیر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب
۲.۰
برنامه نویس وب

اول که وارد میشی میگن ما با تکنولوژی های خیلی خوبی کار میکنیم ... بعد از عقد قرارداد میگن حالا قراره پیاده سازی کنیم .. و پروژه هاشون روی وب فرم و خیلی قدیمی هست و اصلا بار علمی نداره ... و هر چی که بلد هستی هم یادت میره ... اصلا پیشنهاد نمیکنم برید ... واقعا عمرو وقت ادم حروم میشه ... در ضمن حقوق خیلی کمی هم میدن ... باند بازی خیلی شدید هم درش وجود داره ... در کل پیشنهاد نمیکنم .. هیچ مزایایی نداره