ویکی‌تجربهجستجو
عامر اندیش هوشمند
تجربهٔ کاری۲ تیر ۱۳۹۸ · تیر ۱۳۹۷ تا تیر ۱۳۹۸

تخصص مخفی

تجربهٔ کاری تخصص مخفی در عامر اندیش هوشمند — امتیاز ۴.۰ از ۵ (تیر ۱۳۹۷ تا تیر ۱۳۹۸).

۴.۰· تخصص مخفی

تازه تاسیس با نگاهی به آینده

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۴.۰
مدیریت
۴.۰
حقوق و مزایا
۴.۰
تعادل کار-زندگی
۴.۰
فرصت رشد
۴.۰
توصیه به دیگران
۴.۰

تجربه‌های مشابه

عامر اندیش هوشمند
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس
۱.۰
کارشناس

چند سالی هست که در این شرکت هستم. شرکت عامراندیش هوشمند، شرکت دانش بنیانه و امکان گذروندن سربازی رو داره که خیلی نکته خوبیه. پس اگه شرکت رو با پادگان مقایسه کنیم، بسیار بسیار شرکت خوبیه. اما اگه با شرکت های دیگه مقایسه کنیم (شرکت های کوچک هم سطح)، این شرکت بسیار افتضاحه و اساسی ترین مشکل شرکت هم شخص مدیرعامله. ۱. ایشون به منابع انسانی اعتقادی ندارن (مسئول منابع انسانی رو اخراج کردن و کسی رو هم جاش استخدام نکردن) ۲. ایشون به قوانین اداره کار اعتقادی ندارن (هر سال جدید که حقوق کارمندها افزایش پیدا میکنه، برای ما نمیکنه. بلکه سر وقت قراردادمون باید برید التماس کنیم که حقوقمون رو زیاد کنه) ۳. ایشون به حریم شخصی اعتقادی نداره (با اینکه ساختمون شرکت خیلی کوچیکه، توی نقطه به نقطه شرکت دوربین نصب کردن و مدیرعامل لحظه به لحظه همه رو، حتی صفحه مانیتور ما رو رصد میکنه) ۴. ایشون به حقوق عادلانه اعتقادی نداره (زیر میانگین کل کشور حقوق میده و همیشه منت هم میذاره که حقوق اینجا عالیه) ۵. ایشون به برنامه ریزی کردن، ساختار دادن به شرکت و کلا مدیریت شرکت هیچ اهمیتی نمیده (شرکت ساختار نداره و پوزیشن هر شخص معلوم نیست، خود شخص مدیرعامل توی تسک همه دخالت میکنه و همه برنامه ها باید به سلیقه شخص مدیرعامل نوشته بشن) ۶. گزینه ۵ خیلی مهمه. دقت کنید که اگه به سلیقه مدیرعامل برنامه ننویسید، محکوم هستید، اگه به سلیقه مدیر عامل برنامه بنویسید و پروژه به مشکل بخوره باز هم محکوم میشید و شما مسئول هستید! (شاید باور نکنید ولی همین قدر پروژه ها مسخره جلو میره!) توضیحات بیشتر از حوصله من و شما خارجه. اگه به دنبال گذران سربازی هستید و پادگان دوست ندارید، پادگان عامراندیش بد نیست. ولی اگه دنبال کار هستید، دورش رو خط بکشید. در پناه حق

عامر اندیش هوشمند
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
۵.۰
تخصص مخفی

تجربه کاری من در عامر اندیش بسیار برای من پربار بود و از مدتی که در این شرکت گذروندم خیلی راضیم. علاوه بر اینکه چیزهای زیادی در این شرکت یاد گرفتم، از تعادل کار و زندگی‌م در این مدت خیلی راضی بودم و تونستم به جنبه‌های مختلف علایقم در زندگی بپردازم. فرهنگ کاری بسیار خوب و روابط بسیار گرم و صمیمی بین افراد و کارکنان شرکت یکی از دلایل عمده علاقه من به این شرکت هستش، جوری که دوستان خوبی که در این مدت باهاشون آشنا شدم حقیقتا برام ارزشمند هستن. از طرفی مدیریت هم بسیار پذیرا و شنونده هستش و هر مسئله کوچیک یا بزرگی رو با آغوش باز استقبال میکنن و در صورت بهبود وضعیت حتما اعمال میکنن. ساختار شرکت چیزی بین ساختارهای سنتی و مدرن هستش و از هر دوشون تیکه‌هایی رو به ارث برده که مزیت‌ها و معایب خودش رو داره. جای پیشرفت این شرکت همونطور که پیشتر اشاره کردم بسیار زیاده و حتما برای جونیورها گزینه مناسبیه. تنها مسئله میزان حقوق دریافتیه که به نسبت سایر شرکت‌ها پایین‌تر هستش و خب از نظر من منطقی هم هست چرا که تعداد اعضای شرکت و مقیاس شرکت در کل کشور هم از سایر شرکت‌ها کمتر هستش. در کل از تجربه‌م خیلی راضیم. برای کل مجموعه آرزوی بهترین‌ها رو دارم.