ویکی‌تجربهجستجو
فناپ سافت
تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵

مصاحبه اسکرام مستر

تجربهٔ کاری مصاحبه اسکرام مستر در فناپ سافت — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· مصاحبه اسکرام مستر

دو تا مصاحبه حضوری و یک مصاحبه اسکایپی داشت. ابتدا یک جلسه مصاحبه فنی داشت. متاسفانه خیلی قبل از شروع مصاحبه آدم رو منتظر نگه میدارن که اصلا جالب نیست. (البته بعدا متوجه شدم کلا شخصیت این فرد مدیر که مصاحبه می کرد اینطوریه) بعد از اون یک جلسه مصاحبه با مدیر منابع انسانی. متاسفانه خیلی خیلی چونه میزد برای کم کردن حقوق وخیلی سعی می کرد که نکات منفی ای که در من دیده بود رو بولد کنه و حقوق رو بیاره پایین. (قشنگ یه ماشین حساب جلوش بود و حساب کتاب میکرد که بنظرم خیلی خوب نیست این موضوع.) یه مبلغی رو واسه حقوق به توافق رسیدیم و قرارشد تا بعد از ۳ ماه آموزشی این مبلغ ۳۰درصد افزایش پیدا کنه. متاسفانه بعد از ۳ماه با مدیر مستقیمم صحبت کردم ولی در جواب، یکسری جملاتی شنیدم که اصلا در حد کارشناس و مدیر نبود و ایشون سعی داشتن با تحقیر و صحبت های ناراحت کننده و از بالا به پایین (که مثلا شما اندازه یه کارشناس پول میگیری، مگه چیکارش داری این همه حقوق رو و … و یا خوب کار نمیکنی و …) از افزایش حقوق جلوگیری کنن.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

فناپ سافت
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه اندروید
۱.۰
مصاحبه اندروید

در ابتدا یک مصاحبه فنی با سرپرست تیم و مدیر فنی تیم داشتم. سوالات مختلفی درباره مهارت‌های پایه‌ای برنامه‌نویسی اندروید، شی گرایی، معماری پرسیدن و بیشتر مواردی که در پروژه‌های خودشون استفاده می‌شود، براشون مهم بود که درباره‌شون اطلاع داشته باشم. بعد از حدود دو هفته مدیر فنی تیم با من تماس گرفت و به من گفت که برای کار میتونم بیام و من هم قبول کردم. ولی این در حالی بود که هنوز منابع انسانی تایید نکرده بود و من هنوز مصاحبه منابع انسانی را انجام نداده بودم و هیچ قرارداد و … امضا نکرده بودم. حدود دو ماه به همین شکل براشون کار کردم و قرار شد که در آینده به شکلی، حقوق این مدت کار به من پرداخت بشه. در این مدت اصلا خبری از منابع انسانی نشد و من اصلا نمیدونستم که حتی واحد منابع انسانی از این موضوع باخبر است یا خیر! به نظر می‌رسید که تیم ما حکومت مستقل خودش رو در شرکت داره و منابع انسانی اصلا حکم‌فرما نیست! بعد از حدود دو ماه از منابع انسانی تماس گرفتن و من رو به مصاحبه انسانی دعوت کردن. در مصاحبه منابع انسانی سوالاتی در باب روانشناسی و رفتار و اخلاق در محل کار و سابقه کاری و تحصیلی گذشته و دلیل خروج از کارهای قبلی پرسیدن. چند وقت بعد، با تماس گرفتن و اطلاع دادن که من رسما استخدام شدم و میتونم فعالیت داشته باشم (در حالی که حدود دو الی سه ماه من مشغول به کار در آنجا بودم!) حتما به روال قانونی و صحیح پروسه‌ی مصاحبه و استخدام آشنا باشید و هر گونه کاری خارج از قرارداد را قبول نکنید. ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: علاقه‌مندی به یادگیری اعتماد به نفس کافی