Game engine programmer
تجربهٔ کاری Game engine programmer در فن افزار — امتیاز ۵.۰ از ۵ (مهر ۱۳۹۸ تا مهر ۱۳۹۹).
حدود 4 ماهه که در بخش Game engine در شرکت فن افزار (Dead mage ) مشغول هستم. واقعا سطح دانش و سطح کار فوق العاده بالاتر از سطح کار در ایران هستش. به جرات میتونم بگم تنها استدیو در ایران هست که به شما فرصت کار بر روی یک تکنولوژی جدید ( نه چسباندن چند بخش از اینترنت که در ایران معمول هست) رو به شما میدهد. بچه های تیم واقعا نخبه هستن هم از نظر دانش و هم از نظر اخلاق. امکان تجربه کار بر پروژه های unique برای windows/xbox/playstation چیزی هست که شما بدون مهاجرت به یه کشور توسعه یافته مانند آمریکا (و نه حتی کانادا و استرالیا) نخواهید داشت ولی در این استدیو این فرصت استثنایی نصیب من شد که واقعا فکر نمی کردم ممکن باشه در ایران .
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
واقعا ضعیف و بی برنامه هستن همینوطر حقوق پرداختی فوق العاده پایین است. کارمندان این شرکت اکثرا مدرک دانشگاهی نداشته یا دانشگاه ازاد هستن و ساده ترین مبانی را بلد نیستند .