ویکی‌تجربهجستجو
فن افزار
تجربهٔ کاری۱۹ تیر ۱۴۰۱ · مرداد ۱۴۰۰ تا مرداد ۱۴۰۱

Software engineer

تجربهٔ کاری Software engineer در فن افزار — امتیاز ۱.۰ از ۵ (مرداد ۱۴۰۰ تا مرداد ۱۴۰۱).

۱.۰· Software engineer

واقعا ضعیف و بی برنامه هستن همینوطر حقوق پرداختی فوق العاده پایین است. کارمندان این شرکت اکثرا مدرک دانشگاهی نداشته یا دانشگاه ازاد هستن و ساده ترین مبانی را بلد نیستند .

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

فن افزار
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Game engine programmer
۵.۰
Game engine programmer

حدود 4 ماهه که در بخش Game engine در شرکت فن افزار (Dead mage ) مشغول هستم. واقعا سطح دانش و سطح کار فوق العاده بالاتر از سطح کار در ایران هستش. به جرات میتونم بگم تنها استدیو در ایران هست که به شما فرصت کار بر روی یک تکنولوژی جدید ( نه چسباندن چند بخش از اینترنت که در ایران معمول هست) رو به شما میدهد. بچه های تیم واقعا نخبه هستن هم از نظر دانش و هم از نظر اخلاق. امکان تجربه کار بر پروژه های unique برای windows/xbox/playstation چیزی هست که شما بدون مهاجرت به یه کشور توسعه یافته مانند آمریکا (و نه حتی کانادا و استرالیا) نخواهید داشت ولی در این استدیو این فرصت استثنایی نصیب من شد که واقعا فکر نمی کردم ممکن باشه در ایران .